Toon posts:

pagina in iframe in breedte uitrekken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik zit met een kleine issue mbt iframes. Als ik een pagina in een iframe laad wil ik deze over de gehele breedte van het iframe hebben uitgerekt. Mozilla doet dit vanzelf maar bij internet explorer hou ik white space over aan de rechterkant. Iemand een oplossing?

alvast bedankt

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

margin en padding al op 0 gezet?

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Topicstarter
jupz, kzal ff de body tag posten:

code:
1
echo "<body topmargin=\"0\" leftmargin=\"0\" marginwidth=\"0\" marginheight=\"0\" padding=\"0\">";

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 15:11

disjfa

be

Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
body{
   margin:0;
   padding:0;
}

Margin aan de rechterkant staat er iig niet :) En ^^ is wat netter :)

[ Voor 10% gewijzigd door disjfa op 09-08-2004 17:11 ]

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Topicstarter
okee, dat css doe ik meestal later als k daar wat meer zin in heb ;)

maarreh, ook met een rightmargin="0" en / of een margin="0" hou ik nog steeds ruimte over.. :(

• disjfa

disjfa

be

Waarom maak jeje nu al druk over de lay out als je pas later eraan gaat beginnen :)

disjfa.nl

Verwijderd

Topicstarter
jaja, lui aangelegd he ;)

maarreh, of het nu in een css gebeurd of gewoon in de body-tag boeit niet echt veel he. zolang dat ding maar uitgerekt wordt.. :P

• disjfa

disjfa

be

Boeit behoorlijk veel. Layout hoort in de css omdat dit makkelijker, overzichtelijker en sneller te maken/bij te houden is :)

Maargoed, post anders een linkje van het probleem. Dan is er alttijd wel iemand die je wilt helpen met een "vieze" oplossing :)

[ Voor 35% gewijzigd door disjfa op 09-08-2004 17:27 ]

disjfa.nl

• avoid
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:37
Heb je je IFRAME-tag wel goed?
code:
1
<iframe src="pagina.html" width="100%" height="400"></iframe>

Die width="100%" is nogal belangrijk....

Time flies like an arrow, fruit flies like a banana.

Verwijderd

Topicstarter
jaja, die width=100% staat er maarreh, das toch om de size van de iframe zelf aant e passen? :?
bijv. als je hem in een tabel hebt staan dattie automatisch dezelfde grootte van de cell waar hij in staat aanneemt?
de hoogte wordt bij mij al automatisch aangepast.
met dat linkje moet ik eerst ff een ander voorbeeldje gaan bakken, werk enzo he.. mag dat niet allemaal hier posten want dan wordt me baas boos. ;)
maar ik ga daaraan werken, mocht iemand anders nog wat weten in de tussentijd hoor ik dat graag.
btw, kzal in me voorbeeldje voor de critici maar een cssje gebruiken he! ;)

Verwijderd

Topicstarter
nou, ik weet niet hoe, maar hij doet het alweer. mss omdat ik wat met de borders aant kutten was. internet explorer blijf ik maar vaag vinden. ik test normaal alles in firefox en 1x int uur kijk ik eens wat ie er van bakt.
toch bedankt voor alle tips en sry voor dit (achteraf) tamelijk nutteloze topic! 8)7
Pagina: 1