Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat]Posthistory volgorde variabel

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:56

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Via de search vond ik dit topic: [rml][ myreact] Post History volgorde...[/rml], dat eigenlijk precies het tegenovergestelde is, van wat ik graag zou zien.

Ik vind het erg onhandig dat je posthistory gesorteerd wordt op last post. Het liefst zou ik dit variabel willen maken, maar de default sortering zou volgens mij moeten zijn, gesorteerd op de tijd waarop JIJ gereageerd hebt, in het betreffende topic.

Zo staat het topic waar ik een uur gereageerd heb, altijd boven het topic waar ik gisteren in gereageerd heb, ook al is er een minuut geleden gereageerd in het topic waar ikzelf gister voor 't laatst in reageerde.

Is dit mogelijk?

Dividend for Starters

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Beide mogelijkheden zijn reeds beschikbaar, 't is alleen ff op de goeie link klikken:

http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/37802 = gesorteerd op last post, wie dat dan ook maar is.
http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/37802/topics = gesorteerd op last post van jezelf.

Die bovenste vind je op /forum bij Welkom $nick, blabla (op je naam klikken) en die 2e vind je als je op je nick klikt in een post van je (zoals ik dit topic).

't Is dus een template-issue, wat moet er volgens jou aan veranderen dan? :)

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:56

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Oh... ik gebruik 't niet dagelijks, maar nu zocht ik een topic, dat ik met de eerste link niet kon vinden doordat hij heel ver was afgezakt. Met die andere link kon ik hem wel vinden, dus is het in principe opgelost.

Ik kende alleen op je naam klikken + het woordje "Posthistory" in MyReact. Er van uit gaande dat deze naar dezelfde sortering leidde, opende ik dit topic, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
Dat woordje Posthistory @ MyReact gaat naar dezelfde sortering als welkom $nick.

Thnx... :)

[ Voor 11% gewijzigd door PromWarMachine op 09-08-2004 16:37 ]

Dividend for Starters

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:11

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
it's not a bug! it's a feature!

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Dit topic is gesloten.