Toon posts:

Divx problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus een divx film converterten naar dvd. Maar zodra ik de ondertiteling wil vastzetten in de divx, krijg ik dus 2x de ondertiteling te zien. Terwijl ik maar 1x een ondertitelings bestand heb en dit is een .srt file.

Wie weet hoe dat kan, als ik de movie gewoon afspeel in bijv. BsPlayer zie ik de ondertiteling maar 1x, en zodra ik het dus omzet zie ik ze dus 2x namelijk 1x groot en 1x wat kleiner.

HELP ME!!!!

THnx GLY

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Eh, haal de SRT file eens uit de map nadat je een film met ingebakken ondertiteling gemaakt hebt? Of knal je nieuwe filmbestand ff ergens anders neer :P

[ Voor 22% gewijzigd door roelio op 09-08-2004 15:28 ]

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Zodra ik ze dus in dezelfde map nog heb, anders vind ie de file ja niet. Dan zie je gewoon bij de previeuw tijdens het converteren ook dat ie 2x dus die ondertiteling doet.

Ik gebruik trouwens TpmgEncoder hiervoor

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog andere ideeen

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-01 13:02

Instatic

To Be Or Not To Be

misschien kan je gewoon de film demuxen
en dan later met dvd maestro de ondertiteling plaatsen

That Is The Question

Verwijderd

Topicstarter
Kan je hier wat meer over vertellen ik ken dat demuxen niet en meastro ook niet.

Verwijderd

Topicstarter
Kom op jongens, help mij nou dan.

Ik vind het niet leuk meer.

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Je kunt toch niet zomaar een srt bestand op een dvd fikken, of ben je nu al bezig met RE-authoren?

Mijn rig

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik wil de .srt in de divx vast zetten, en dan als dvd maken

• ibr
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-11-2021

ibr

Ik zou zeggen maak gewoon een video cd da's veel makkelijker en goedkoper, kun je gewoon omzetten met TMPgenc (ofzow 8)7 )
Kijk voor meer info op www.abdul1.netfirms.com , volgens mij de beste site voor dat soort zaken!
Suc6!

Altijd rekening houden met toeval, kans & geluk

Verwijderd

Yups GLY
als ik je goe versta moet je het eens proberen met WinDVD-creator, normaal kun je daar Mpeg-4 omzetten naar DVD. Het neemt wel wat tijd in beslag. ;)
Veel succes

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 16:32:
Kom op jongens, help mij nou dan.

Ik vind het niet leuk meer.
Ik vind het niet leuk dat je maar blijft kicken binnen de 24 uur en geen moeite doet voorgestelde oplossingen te proberen.

Daarom gaat dit topic dicht, ik raad je ook aan de Policy: Alle regels die op het forum gelden eens goed door te nemen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.