Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Modden Optical Logitech Mouse

Pagina: 1
Acties:

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11 16:34
Ik had een vraagje, heb nu mijn Logitech Optical Pilot mouse uit elkaar liggen. Verveel me een beetje op me werk, dus ik ga eens een leuke muis maken (tevens mijn eerste mod ooit :D)

Nu had ik een vraagje. Het ledje van de optical mouse, is in deze muis rood. Kun je deze eigenlijk zonder problemen vervangen door bijvoorbeeld een blauwe? En werkt de optical dna nog gewoon als je een ledje vervangt, of moet je echt speciale ledjes daarvoor hebben?

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:47

Haan

dotnetter

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Ja mits minimaal 3000cmd, maar dit kan je makkelijk op zoeken met search. Er is ook een topic over het modden van logitech optical mouse. Moet je maar ff zoeken.

Mister I mompelt iets van spuit11, dat topic bedoel ik

[ Voor 19% gewijzigd door Mister I op 09-08-2004 14:38 ]

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 12:42
Van de week ook gedaan rode vervangen door een bright blue led. Muis werkt nu 10 keer beter op onze eettafel :P

Alles is terug te redeneren naar 4

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Of vervangen door een uvled ;)
Ik heb in mijn mx700nu een uvled zitten, gekocht in een IA, ik dacht 300mcd ofzo.
Werkt tot nu toe perfect, op zowat elke ondergrond(behalve wit :d )
Veel succes, en post fotos van hoe het geworden is he ;)

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11 16:34
Dank je wel voor de informatie. Ik ga vanavond eens lekker aan de slag met figuurzagen!!! Het is net al een beetje mis gegaan, ik zaag namelijk niet altijd recht :P Dus wordt het een ander figuurtje dan ik eerst vanplan was, maar dta maakt niet uit :D

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-11 20:57

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik heb een groene felle led, werkt perfect. Echt een veel leuker kleurtje. Blauw is ook zoooo 2003... :P

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08 17:20
Dat zou ik eigenlijk ook mijn Sweex-muis moeten doen... Heb ik, als het mislukt, nog een excuus om een nieuwe te kopen ;)

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 18:59
DanielB schreef op 09 augustus 2004 @ 23:53:
Dat zou ik eigenlijk ook mijn Sweex-muis moeten doen... Heb ik, als het mislukt, nog een excuus om een nieuwe te kopen ;)
offtopic:
Je hoeft niet eens te modden met een Sweex heb je zo ie zo al een goed excus :p

Maar voor het modden naar een andere kleur moest je toch wel opletten dat de kleur led die je koopt op ongeveer de zelfde frequentie zit.

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:31
Als het niet lukt: op me site staat een tutorial hoe het moet :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Pagina: 1