"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
De modem/router in bridge-mode zetten. Op www.alcadis.nl vind je een tooltje voor de thompson 510 serie die veel bij ADSL-pakketten geleverd wordt, ook voor andere modems zal best op internet het een en ander te vinden zijn.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
De Zyxel Prestige 650R-31 staat standaard als modem, dus in bridge-mode.. Je router krijgt dan gewoon je WAN-IP en werkt het als het goed is prima
(denk dat ze die Zyxel leveren).
De Zyxel kan echter niet de volledige 1 Mbps upload. Weet alleen niet wat voor ADSL je krijgt
De Zyxel kan echter niet de volledige 1 Mbps upload. Weet alleen niet wat voor ADSL je krijgt
aah kijk, toch bridgen.
ik had die optie ook zien staan, maar bij bridging heb ik de klok horen luiden maar weet ik niet waar de klepel hangt.
Bridging instellen aan modem zijde is geen probleem (Alcatel ken ik op dat gebied al) maar hoe stel ik dan verder de ethernetrouter in?
ik had die optie ook zien staan, maar bij bridging heb ik de klok horen luiden maar weet ik niet waar de klepel hangt.
Bridging instellen aan modem zijde is geen probleem (Alcatel ken ik op dat gebied al) maar hoe stel ik dan verder de ethernetrouter in?
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
De router stel je in om verbinding te maken met het internet (PPPoE, of, afhankelijk van je abbo, een ander soort verbinding).
Gebruikersnaam en wachtwoord inkloppen en gaan
Gebruikersnaam en wachtwoord inkloppen en gaan
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Verwijderd
verschilt per provider denk ik. ik kreeg hem van tiscali, en die stond standaard als router.Osiris schreef op 09 augustus 2004 @ 14:39:
De Zyxel Prestige 650R-31 staat standaard als modem, dus in bridge-mode.. Je router krijgt dan gewoon je WAN-IP en werkt het als het goed is prima(denk dat ze die Zyxel leveren).
jemig, het lijkt wel erg simpel... 
nu nog de praktijk....
nu nog de praktijk....
Pagina: 1