Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

LCD matsushita MD400F640PD5 plasma display

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in mijn kelder een LCD plasma Display gevonden maar ik vind geen controller. Zouden julie mij kunnen helpen ?

Foto's hier: http://www.wepsite.net/lcd/

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 12:42
foto's werken niet en kun je wat meer vetellen in je start post?

Wat heb je zelf al gedaan?

[ Voor 7% gewijzigd door Steefph op 09-08-2004 15:57 ]

Alles is terug te redeneren naar 4

Verwijderd

Allereerst welkom op GoT!
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt.
Het lijkt me duidelijk dat je niet zomaar van ons kan verwachten om voor jou te gaan zoeken. Probeer google eens of de Search. Werkende foto's zouden ook handig zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 14:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb juist de foto's online gezet maar als ik op goegle zoek dan vind ik aleen maar forums waar ze het ook vragen voor een controller of een data sheet

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Welkom op GoT. Als je op dit forum post is het misschien een idee om even de faqs en policies door te lezen; had je dat goed gedaan had je gezien dat het een stuk productiever is om een uitgebreidere topicstart te maken. Dingen die we bijvoorbeeld zouden willen weten en die je meteen in de topicstart had kunnen zetten zijn:
• Waar komt het scherm vandaan?
• Wat heb je zelf al geprobeerd? (Google, fabrikant gemaild, ..)
• Wat wil je met het display bereiken? Een 'controller' vinden is voor ons ook vrij lastig als we niet weten wat voor iets je bedoelt.

Anyway, ik geef je weinig kans om dat display aan de praat te krijgen: je hebt vrij hoge spanningen nodig, datasheets van plasma's zijn in het algemeen onvindbaar en om het ding aan te sturen heb je meestal een dedicated chip nodig die niet te krijgen is.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog