Toon posts:

e600

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben sinds kort de trotse eigenaar van de e600. Wat een geweldig toestel...ik had eerder de t610, maar wat betreft alles is de e600 een geweldige vooruitgang (behalve misschien standbytijd...)

Maar weet iemand waar ik een beetje mooie ringtones kan downloaden, met vib en led.. tot nu toe niet veel tegengekomen :'( ....
Tsja en die camsound he :( ..redelijk irri dat je dat niet uit kan zetten..Vraag me toch echt af wat de achterliggende gedachte daarvan is bij Samsung..

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
camsound is verplicht omdat mensen anders 'stiekum' foto's kunnen maken terwijl mensen dat niet willen.

en het is vaak wel uit te zetten met bepaalde software (dus aansluiten op pc enzo)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

*#8999*8378#

Je komt nu in de Testmodus. Ga nu naar 2 H/W test --> 2 Geluidsinstellingen --> 3 Versterker melodie. Verander de huidige waarde (6) in 0 en kies voor Opslaan. Het klopt dat je nu 12 i.p.v. 0 ziet. Ga nu terug naar het hoofdscherm.

Dit stukje komt uit het topic van de Samsung E700. Misschien dat deze code ook werkt voor de samsung E600?
Hoop dat je er wat aan hebt...

Verwijderd

Kan dat niet beter hierin: Samsung SGH-E600

En verder: camsound kun je bij de E600 (nog) niet uitzetten.

Verwijderd

*kuch*search*uche*lui*kuche* ;)

Verwijderd

Opzich zijn ringtones niet moeilijk te vinden.. Met google kun je veel! Ikzelf heb ook een e600 dus ik kan het weten >:) . Het formaat van de ringtones van de e600 is mmf ,dus typ maar eens polyfone+ringtones+mmf in in google ,en doe even je huiswerk voor je het vraagt op een forum waar het eigenlijk niet eens toegestaan is om ringtones te geven wegens auteursrecht :P
Pagina: 1