refrshrate met Geforce2 MX

Pagina: 1
Acties:

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Na het installeren van de Detonator 3 drivers kom ik met m'n refreshrate niet hoger dan 100 mhz terwijl ik met de Asus drivers wel 140 kon. Waar ligt dit aan ? Moet ik een of andere util installeren ?

groeten seq_uence

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

Ja heb ik ook, met de detonater drivers kan ik geeneens een refresh rate selecteren :(, dus blijft hij op 60 hz staan...., dus maar weer de brakke asus drivers er op, het scheelt me alleen wel 700 3dmarks :(

Verwijderd

Na het installeren van de Detonator 3 drivers kom ik met m'n refreshrate niet hoger dan 100 mhz terwijl ik met de Asus drivers wel 140 kon. Waar ligt dit aan ? Moet ik een of andere util installeren ?

ZO HEY, 100Mhz das wel kicken :)
je bedoelt 100hz haha maar dat kan kloppen de 6.33 asus drivers zijn sneller.

hoezo brakke asus drivers????? mijn 3d-mark is 500a600 punten hoger met de asus drivers :) www.asuscom.de en dan de 6.33 drivers downen deze zijn goed :)

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 01:56
Op dinsdag 26 december 2000 20:51 schreef seq_uence het volgende:
Ja, met bv. Powerstrip kun je hogere refreshrates instellen.
Op dinsdag 26 december 2000 21:14 schreef Caeculus het volgende:ZO HEY, 100Mhz das wel kicken :)
je bedoelt 100hz haha maar dat kan kloppen de 6.33 asus drivers zijn sneller.
Uhm, de refreshrates hebben dus niks te maken met snellere drivers ofzo hoor. :)

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Verwijderd

hahahahah tuurlijk wel :)

wil jij zeggen, dat als je een spel speelt met je asus drivers op een 100HZ en als je later de detonator drivers installeert je nog maar net 80 haalt de asus drivers langzamer zijn!!!! :)
das natuurlijk bullshit verder heb ik veel test gedaan de laatste tijd (ik heb een nieuw systeem en heb veel getweaked en getest) en de 6.33 drivers zijn veel beter :)

3D-mark met detonator drivers een score van 6700 en met de asus drivers 7400 dat zegt wel wat denk ik :)

Verwijderd

APHRA LOOOOOOOOOOOOOOL

hgehe Psychosis hier :p

btw dat proggie werkt perfect heb me IIyama Vision Master Pro 410 nu op 100Hz lopen met desktop reso van 1152x...

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 01:56
Op dinsdag 26 december 2000 21:32 schreef Caeculus het volgende:
hahahahah tuurlijk wel :)

wil jij zeggen, dat als je een spel speelt met je asus drivers op een 100HZ en als je later de detonator drivers installeert je nog maar net 80 haalt de asus drivers langzamer zijn!!!! :)
Nee, dat heb ik niet gezegt: je kunt best 25 fps hebben op 100Hz met je Asus Drivers, en bv. 50 fps op 80 Hz met de detonator drivers. Hiermee bedoel ik dus dat de refreshrate niet uitmaakt of het snel draait, maar het gaat om het aantal fps.
Op dinsdag 26 december 2000 21:32 schreef Caeculus het volgende:das natuurlijk bullshit verder heb ik veel test gedaan de laatste tijd (ik heb een nieuw systeem en heb veel getweaked en getest) en de 6.33 drivers zijn veel beter :)

3D-mark met detonator drivers een score van 6700 en met de asus drivers 7400 dat zegt wel wat denk ik :)
OK, dan ben jij een speciaal geval (of Asus heeft 't erg goed gedaan :)). Bij mij waren de Detonator drivers sneller dan de Hercules drivers, en bij 'bijna iedereen' zijn de Detonator drivers sneller dan de meegeleverde drivers.

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Pagina: 1