Toon posts:

apacer 256 mb

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb voor mijn oude camera net een apacer 256 multimediacard gekregen.

nu zijn we eigenlijk op zoek naar een andere camera.
in welk soort past eigenlijk bovenstaande kaart.

dit merk komt eigenlijk niet veel voor met een omschrijven van een evt. camera.
we hebben al heel wat nageplozen, maar overal is de omschrijving scandisk.
past daarin dan ook deze apacer card?

stome vraag misschien, maar we willen nu graag een camera met die je de mogelijkheid geeft om ook sportacties op te nemen.
en omdat we net een nieuwe kaart hebben, zoeken we nu nog die camera. en dat is niet zo simpel.
waarschijnlijk wordt het eerder beide nieuw

alvast bedankt

Verwijderd

Apacer is gewoon een merk die de soort maakt, maar kan je mss zeggen welk soort het zelf is?
EDIT: lama :p

[ Voor 118% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 12:51 ]

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:42

-ET-

Phone Home

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 12:44:
Apacer is gewoon een merk die de soort maakt, maar kan je mss zeggen welk soort het zelf is?
Hij heeft het over een MultiMediaCard (MMC) dat is hetzelfde als een SD kaart althans qua formaat. MMC is de oude versie dacht ik.

Verwijderd

-ET- schreef op 09 augustus 2004 @ 12:46:
[...]

Hij heeft het over een MultiMediaCard (MMC) dat is hetzelfde als een SD kaart althans qua formaat. MMC is de oude versie dacht ik.
Ah zo :p k ben niet zo thuis in dat soort zaken

Verwijderd

http://www.kelkoo.nl/b/a/sbs/124901/6881730.html
dit is een camera die je soort gebruikt
http://www.kelkoo.nl/b/a/sbs/124901/6881714.html
http://www.kelkoo.nl/b/a/sbs/124901/9433993.html
Wat is je budget?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 12:50 ]

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 12:20:
hallo,

ik heb voor mijn oude camera net een apacer 256 multimediacard gekregen.

nu zijn we eigenlijk op zoek naar een andere camera.
in welk soort past eigenlijk bovenstaande kaart.
Nofi, maar dit is IMO niet de manier om een camera uit te zoeken. Je kan beter een camera uitzoeken en dán pas kijken wat voor kaartjes erin gaan i.p.v. de camera bij je kaartje kopen. Je beperkt zo namelijk je keuze enorm en loop je het risico dat je een totale ruk-camera koopt, alleen maar omdat je zo'n stom kaartje hebt liggen.

Verwijderd

koraks schreef op 09 augustus 2004 @ 12:51:
[...]

Nofi, maar dit is IMO niet de manier om een camera uit te zoeken. Je kan beter een camera uitzoeken en dán pas kijken wat voor kaartjes erin gaan i.p.v. de camera bij je kaartje kopen. Je beperkt zo namelijk je keuze enorm en loop je het risico dat je een totale ruk-camera koopt, alleen maar omdat je zo'n stom kaartje hebt liggen.
Er zijn toch genoeg camera's waaruit je kan kiezen, het is toch zonde om zo'n kaartje weg te gooien.

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 12:52:
[...]

Er zijn toch genoeg camera's waaruit je kan kiezen, het is toch zonde om zo'n kaartje weg te gooien.
Als je alleen een paar snapshotjes maakt op een verjaardag ofzo, dan ben ik het met je eens. Koop gewoon de eerste de beste camera waar je kaartje in past en zeur er verder niet over. Maar als je ook echt iets verwacht van je camera, investeer dan éérst in de camera en dán pas in het geheugen. Zo'n kaartje kost nog geen € 50, dus waar zeur je dan eigenlijk over? Een beetje (digitale) camera kost € 300, dan ben je toch helemaal zot als je op de camera gaat beknibbelen om dat meukkaartje van een paar tientjes te kunnen houden?

Ohja, weggooien is natuurlijk zonde, maar TS heeft toch zijn huidige camera waar ie dat kaartje mee kan gebruiken? Er is dan toch helemaal geen sprake van weggooien?

[ Voor 12% gewijzigd door koraks op 09-08-2004 12:59 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- specs bekijken kun je zelf ook wel, niet zo lui aub :o
- camera's horen in fotografie of gadgets ofzo, ze hebben NIETS met PMG te maken :X

Oslik blyat! Oslik!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wat doet dit hier in PMG :?

Kijk eens rond in Fotografie :) Wat betreft de ondersteuning van de Apacer kaartjes, ga gewoon de specs van de camera's na waar je je oog op hebt laten vallen B)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.