Toon posts:

hakkelen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat het de bedoeling niet is om steeds dezelfde faq te plaatsen, maar ik weet me nog steeds geen raad, dus probeer ik het nog maar een keer.

Ik heb een probleem tijdens het spelen van games. Op verschillende momenten gaat het spel hakkelen een paar seconden hakkelen en vervolgens loopt hij weer prima. Naarmate het spel vordert gebeurd het speeds vaker. Ik heb dit probleem alleen met gamen. Eerder heb ik dit probleem nog nooit gehad. Ik heb zelfs een nieuwe video kaart gekocht (fx5200 128 mb) en extra geheugen (nu 512). Ik heb verder het volgende gedaan

- niewste drivers
- virusscaneer uitgezet
- adaware en spyware verwijderd
- gescant op virussen
- pc wordt ook niet te warm

IK WEET MIJ GEEN RAAD MEER. Wie kan mij misschien helpen???

Verwijderd

wat specs en spellen zijn handig

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Kijk tijdens het "hakkelen" eens of je harde schijven / CD-ROM speler aangesproken worden (LED).

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
oke, check je geheugen is met memtest86 (zie google)
daarbuiten kan het ook aan je schijven liggen (dat ze te langzaam lezen ofzo)
defragmenteer is, of zet je games op een andere schijf (dus niet partitie, maar schijf)
verder zou iets meer info geen kwaad kunnen
wat voor OS draai je?
wat is je HD indeling (met partities enzo, waar staat je OS op, waar je pagefile en waar je games)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:17

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Trage harde schijf/cpu?

Welk spel, welke windows, verdere specs van je pc, welke directx of opengl, wat bedoel je precies met "hakkelen", etc. etc. ;)

Verwijderd

fx5200 is wel een erg zwakke kaart. Vergelijkbaar met de gf4 mx440. Alleen low profile dus. Gamen gat daar gewoon niet lekker op. Misschien is dit de oorzaak? >:)

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 12:12:
fx5200 is wel een erg zwakke kaart. Vergelijkbaar met de gf4 mx440. Alleen low profile dus. Gamen gat daar gewoon niet lekker op. Misschien is dit de oorzaak? >:)
das grote bullshit, ik heb een 10x slechtere kaart en hij hakkelt hier ook niet bij geen enkel spel.
wel haal ik lagere fps, maar das logisch

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:35

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 12:08:
Ik weet dat het de bedoeling niet is om steeds dezelfde faq te plaatsen, maar ik weet me nog steeds geen raad, dus probeer ik het nog maar een keer.

Ik heb een probleem tijdens het spelen van games. Op verschillende momenten gaat het spel hakkelen een paar seconden hakkelen en vervolgens loopt hij weer prima. Naarmate het spel vordert gebeurd het speeds vaker. Ik heb dit probleem alleen met gamen. Eerder heb ik dit probleem nog nooit gehad. Ik heb zelfs een nieuwe video kaart gekocht (fx5200 128 mb) en extra geheugen (nu 512). Ik heb verder het volgende gedaan
Ik weet niet welke games je speelt, maar ik denk dat je beter een andere kaart had kunnen kopen.. (dat weet ik eigenlijk wel zeker ;) ) Dat ding is gewoon niet snel genoeg om games mee te spelen.

edit:
traag..

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

@bassiep
c&c generals die synchroniseerd met de kaart. Waardoor dat ie niet schokt. Dat is maar een voorbeeld. Maar veel spellen gaan gewoon schokken, zoals far cry, en die gaan echt niet trager.

En trouwens 10 keer trager dan gf4 mx440 is wel heeeeel erg traag :o

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-05 12:16
Een betere topictitel was handig geweest...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 12:08:
Dus.

Hou je mail maar in de gaten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.