Ik heb een tabel gemaakt met daar in een veld "inhoud". In dat veld komt vooral htmldata ( dus tabellen etc). Wanneer ik met explorer via Phpmyadmin een record wil veranderen geeft hij bij internet explorer niet thuis (oftwel hij doet helemaal niets).
Wanneer ik via Mozilla dezelfde actie wil ondernemen geeft hij de volgende response:
Request-URI Too Large
The requested URL's length exceeds the capacity limit for this server.
request failed: URI too long
Ik denk dus dat het aan het type van de column "inhoud" ligt. Elke keer als ik op "Edit/wijzigen" klik neemt hij de hele inhoud van dat veld mee in de sql query die PhpMyadmin wil uitvoeren. En dat werkt dus niet.
In welk type moet ik die column nu veranderen zodat PhpMyadmin ermee overweg kan. Ik heb al verscheidene gebruikt (TEXT, LONGTEXT, BLOB).
Wanneer ik via Mozilla dezelfde actie wil ondernemen geeft hij de volgende response:
Request-URI Too Large
The requested URL's length exceeds the capacity limit for this server.
request failed: URI too long
Ik denk dus dat het aan het type van de column "inhoud" ligt. Elke keer als ik op "Edit/wijzigen" klik neemt hij de hele inhoud van dat veld mee in de sql query die PhpMyadmin wil uitvoeren. En dat werkt dus niet.
In welk type moet ik die column nu veranderen zodat PhpMyadmin ermee overweg kan. Ik heb al verscheidene gebruikt (TEXT, LONGTEXT, BLOB).