Toon posts:

Logitech Keyboard Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gisteren mn nieuwe toetsenbord ontvangen, een logitech internet keyboard. ik installeerde hem en ging er een game mee spelen. maar toen bleek dat het niet mogelijk was om de toetsen 'w' 'd' en de 'shift' tegelijk in te toetsen. :?
ik heb logitech hier direct over gemailt. het enige wat ze me terug mailde was dat logitech een systeem had ontwikkeld waarmee sommige 3 toetsen combinaties wel werken, en andere niet. :(
ik kan niet goed spelen als ik niet eens een paar combinaties kan maken. in dit geval is de combintatie nodig om schuin naar voor te rennen. (schuin naar voor de andere kant op werkt wel 8)7 . dat is dus 'w' 'a' en de 'shift'.)

weet iemand of hier iets aan te doen is. :/ :|

ik hoop het maar, dit valt me wel erg tegen van ligitech. ik dacht dat dat een goed merk was :(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 11:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
anyone :? :'(

• slownera
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ligt aan het keyboard. Ik heb er ook last van gehad.
Maar het is voor mij al te laat om te ruilen.
Heb maar een ander logitech keyboard gehaald.

Het ligt specifiek aan dat OEM internet Keyboard.
In de winkels heb ik het achteraf ook getest en je hoort de pieptoon van de kast.
Dus dan weet je dat die ook vastlooopt.

Heb nu het goedkoopste retail logitech keyboard gehaald en die doet het wel goed met die toetesen combinatie.

Verwijderd

Topicstarter
ow, ok. dankje.
ik heb gelijk maar even de winkel gemaild dat ik het niet vind kunnen dat ze een keyboard verkopen dat dingen niet kan. en dat ze dat er dan niet bij zetten. hopen dat het wat opleverd. iig bedankt.