Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] topic replies filteren op 1 woord

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:08

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Het komt me nog wel eens voor dat ik een reply zoek met een bepaald woord. Dan open je een topic, maar dan moet je alle pagina's doorbladeren om nu precies die post te vinden waar dat woord in staat. Zo zat ik net naar Winchester te zoeken in PMG. Topics zat, maar je komt uit bij het AMD 64 topic van 1000 replies. Voordat je alle 40 pagina's hebt doorgespit naar "Winchester" duurt wel even.

Mijn voorstel: maak een soort filter zodat alleen de replies worden getoond met het door jouw opgegeven woord. Dus in mijn geval zouden van de 1000 replies er wellicht maar 13 worden getoond. Dit lijkt me erg handig. Ik stel me voor dat er een soort knopje komt waarmee je dit filter aan en uit kan zetten. Het filter zou dan naast het handje, en de 2 To Do knopjes kunnen komen, in de vorm van een vergrootglas. Dit opent dan een scherm waar je dan een woord kan opgeven, waarna alleen nog maar de replies getoond worden waar dat ene woord in staat.Stel dat je toch de andere replies ook wilt lezen, dan klik je het weer uit. Simpel en doeltreffend.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Jah, en als je ff zoekt in het bugforum dan weet je het antwoord al.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.