Toon posts:

Foutmelding Out Of Office Assistent

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Als ik Outlook Xp open en probeer de Out Of Office Assistent te bereiken krijg ik de volgende foutmelding: Out Of System Resources, close some other windows (ongeveer). Bij andere medewerkers werkt het gewoon alleen bij deze gebruiker niet.

Heb al gezocht hier op het forum, microsoft en op google, alleen krijg ik dan andere meldingen over de assistent...

Windows XP
Office XP

En hier draait een Exchange server

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 20:20
Heb je misschien in je berichtregels een eindeloze lus gecreeerd?

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:17

kraats

Ik rol

aha.. net vrijdag ook problemen mee gehad.. en opgelost ;)
probeer dit maar eens: http://support.microsoft.com/?kbid=248709

werkte bij mij erg goed! Als je op de Exchange server op schijf M kijkt (Exchange2000?) dan kun je in de mailbox van de gebruiker zien welke bestanden als verborgen hulpbestanden toegevoegd worden. Waarschijnlijk geeft één hiervan (of meerdere) het probleem.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Verwijderd

Topicstarter
kraats schreef op 09 augustus 2004 @ 10:33:
aha.. net vrijdag ook problemen mee gehad.. en opgelost ;)
probeer dit maar eens: http://support.microsoft.com/?kbid=248709

werkte bij mij erg goed! Als je op de Exchange server op schijf M kijkt (Exchange2000?) dan kun je in de mailbox van de gebruiker zien welke bestanden als verborgen hulpbestanden toegevoegd worden. Waarschijnlijk geeft één hiervan (of meerdere) het probleem.
Zal het straks eens testen. Het handelt hier zich om Exchange 2003!

Verwijderd

Topicstarter
Zal even de preciese foutmelding plaatsen, mocht iemand nog andere ideeen hebben schiet maar raak:

“The out of office assistant could not be displayed. A required action was not successful due to an unspecified error.”

Hierna krijg ik hetvolgende!

“system resources are critically low. Close some Windows.”

Verwijderd

Topicstarter
Het heeft niet geholpen met die link wat je hier neer hebt gezet. Iemand anders nog toevallig een idee hoe het kan? Heb wel ontdekt dat als ik inlog het wel werkt maar als de betreffende persoon inlogt niet! :S
Pagina: 1