Toon posts:

Office 2003 NL woordenboek gebruiken op Engelse versie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier op mijn computer een Engelse versie geïnstalleerd van Office 2003. Nadeel is dat er geen nederlandse spellingscontrole bijgevoegd is.

Nu heb ik ook de dvd versie van de nederlandse Office 2003 (daar zit een nederlandse spellingscontrole bij). Is het mogelijk om alleen de spellinscontrole van de dvd af te halen en bij mijn installatie bij te voegen. Ik wil namelijk wel blijven verder werken met de engelse versie.

Op het internet heb ik al gevonden dat de spellingscontrole uit *.dic bestanden bestaat. Ik heb op de dvd al een aantal cab-files bekeken maar ik kan nergens *.dic bestandjes vinden.

Is er iemand die dit al voor elkaar heeft gekregen? Is het uberhaupt mogelijk?

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07 18:03
Ik heb het wel een svooerelkaar gekregen (weet niet meer precies hoe), maar in praktijk blijkt het toch niet goed te werken.
De enige manier is eigenlijk om de Proofing Tools te kopen en te installeren.

[ Voor 19% gewijzigd door Vunzz op 09-08-2004 10:39 . Reden: Language Pack --> Proofing Tools ]

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

ik heb t voor elkaar door de nederlandse versie over de engelse te installeren en dan geen enkel programma (geen word, excel, of wat dan ook) te selecteren (aangepaste installatie), dus alleen de 'basis-dingen'.
dan wordt dus wel de spellingsontrole geinstalleerd, is alleen nog een kwestie van ff aanvinken in word geloof k :z

[ Voor 7% gewijzigd door jeroen__online op 09-08-2004 10:49 ]

Verwijderd

Ik doe het als volgt : ik start gewoon de installatie van de Nederlandse versie en zet dan alle onderdelen op niet installeren behalve de Nederlnadse taalmodule !

Verwijderd

Topicstarter
Dat werkt inderdaad. Je kan mooi alleen de talen kiezen die je wilt installeren.

Ik was het gewoon veel te ver aan het zoeken |:(

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dit is al heel vaak gevraagd en beantword en staat daarom letterlijk (voor Off97,2k,XP) in de SA FAQ: MS Office

Werkt dat niet?

edit:

Die methode is eleganter ja :P

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 09-08-2004 10:50 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1