tweakers.net laat Linux crashen!!

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• jb044
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-02 16:48
Linkje naar een al (veel) eerder aangemaakt bugreport:

http://bugs.kde.org/show_bug.cgi?id=67705

Kennelijk heb ik hier ook last van, geen idee of het van veel factoren afhangt of algemeen is maar ben dus niet de enigste met dit probleem. 't Komt erop neer dat de javascript op tweakers.net er kennelijk voor zorgt dat met elke reload er weer 2 a 3 Mb geheugen verdwijnt. En ja dat doet tweakers nou eenmaal automagisch zoals wij dat graag hebben ... als je mazzel hebt kan je uitloggen of netjes rebooten, bij pech moet je toch echt op zoek naar de reboot knop :/

't Enigste positieve is dat ik zoveel en zogoede tools tot m'n beschikking had, maar voor de rest zou zelfs MS zich hiervoor schamen :(

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ehm. Dit is een memory leak in konqueror.. heeft GEEN ENE MOER met linux te maken. Gebruik een fatsoenlijke browser (konqueror is een filemanager) en je hebt dit probleem niet.

Mijn mening over KDE is denk ik wel bekend :P

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• JohnR
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

scorpion77 schreef op 09 augustus 2004 @ 03:20:als je mazzel hebt kan je uitloggen of netjes rebooten, bij pech moet je toch echt op zoek naar de reboot knop :/
Helpt ook een ctrl-alt-backspace niet om de X-server tijdelijk om zeep te helpen? Dan hoef je iig niet te rebooten :)

Ik geef toe dat het een nare bug is maar volgens mij loop je er toch hooguit 3 keer tegenaan. Daarna gebruik je toch een andere browser?

/(bb|[^b]{2})/

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Een memoryleak in een of andere browser lijkt mij geen reden tot paniek, geen reden tot een reboot, maar meer een reden tot het periodiek afschieten van die browser, en al helemaaaaal geen reden om een topic als dit te openen met een sensatiebeluste topictitel, kom op zeg, doe eens even normaal.

Dit topic is gesloten.