Ik heb een ftp, ik heb daar een bestandje geupload, maar ik zou dat bestandje graag willen uitvoeren in die ftp. Maar welke commando is dat, of hoe moet dat? (dus niet downloade naar mijn computer, maar in die ftp openen, en dat ie waar die ftp draait geopent wordt)
Wat jij wil kan iig niet via FTP, zou wat zeg, dan zou er op elke FTP server zomaar een virus gerunt kunnen worden.. 
Ik denk dat je wat meer hebt aan de termen als Remote Desktop, succes ermee
Ik denk dat je wat meer hebt aan de termen als Remote Desktop, succes ermee
Als ik de rechten-opties van Serv-U bekijk, staat daar wel een optie "Execute" bij staan. Als je die instelt, waarschuwd Serv-U met de volgende melding:

Het kan dus wel... Maar hoe het in FlashFXP werkt weet ik niet.
Het kan dus wel... Maar hoe het in FlashFXP werkt weet ik niet.
De vakantie heeft alweer heimwee naar mij
Dat kan alleen als de server het ondersteund (serv-u bijvoorbeeld)
Dan doe je in flashfxp: Raw Commands: "SITE EXEC C:\bla.exe" (zonder quotes)
99% van de ftp's (dus die ook van je (hosting) provider) heeft dit default uit staan.
Dan doe je in flashfxp: Raw Commands: "SITE EXEC C:\bla.exe" (zonder quotes)
99% van de ftp's (dus die ook van je (hosting) provider) heeft dit default uit staan.
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
En mocht je dit aanzetten, zorg dan iig dat je geen virus/trojans op je server hebt staan, en laat mensen ook zeker niet zomaar iets uploaden, anders heb je ws binnen 1 minuut al een hackertje
Indeed, weet donders goed wat je doet en welke rechten je instelt anders heb je straks allemaal mooie films en software op je HD staan en gratis heel veel dataverkeer 
EDIT: Ik wilde niet kicken, maar om toch ff te reageren (10-08-2004 23:37); Vind ik altijd zo raar, he.... Dan start iemand een topic, en zie je hem vervolgens nooit meer terug. Vraag dan niets!
EDIT: Ik wilde niet kicken, maar om toch ff te reageren (10-08-2004 23:37); Vind ik altijd zo raar, he.... Dan start iemand een topic, en zie je hem vervolgens nooit meer terug. Vraag dan niets!
[ Voor 39% gewijzigd door Room42 op 10-08-2004 23:38 ]
De vakantie heeft alweer heimwee naar mij
mijn eerste gedachte is dat de TS van plan is om een hack of virus uit te voeren op de ftp server.....
flashfxp is een client, en hij wil uploaden en dan uitvoeren....
geef anders wat meer details over wat het programma moet doen waarom het zo belangrijk is om het op de ftp te draaien
flashfxp is een client, en hij wil uploaden en dan uitvoeren....
geef anders wat meer details over wat het programma moet doen waarom het zo belangrijk is om het op de ftp te draaien
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Pagina: 1