[XP] TS Client cache lezen*

Pagina: 1
Acties:

• snrg_Paco
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-08-2023
Ik heb op me XP home edition een map "terminal service client" met daarin een cache bestand "bcache2.bmc". Nu zou ik dat bestand heel graag in willen zien. Ik ben op zoek geweest naar een programma om mijn missie te volbrengen maar dit lukte van geen kant.

Heeft iemand hier wel ervaring mee dan zou ik het graag willen weten.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
das een file waarin bitmaps van je terminal server client worden bewaard

vziw kan je dat niet meer uitlezen

A wise man's life is based around fuck you

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Je kunt bestanden altijd in notepad gooien, of een hex-editor zoals winHex. Maar wil je er zinnige info uit halen, dan heb je vaak een wat specifiekere viewer nodig. Bij mijn weten zijn die er niet voor de bestanden die je nu probeert te openen. Maar, heb je al eens gezocht?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat. Wat wil je overigens hiermee berijken? Je zal er geen screenshots in vinden ofzo - hooguit kleine bmp's van bitmaps die ook als bitmaps aan het OS gepresenteerd worden (denk aan toolbar buttons e.d.)

• snrg_Paco
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-08-2023
Ik zou willen weten wie (onder een ander account) wat voor dingen heeft gedaan tijdens een sessie van terminal service. Er zijn namelijk bestanden verzonden naar een andere computer en misschien is dit me redmiddel om iets terug te zien. Als er bitmaps instaan van buttons en zo dan heeft het weinig zin helaas.

En ik heb wel gezocht om google en microsoft maar kon geen viewer zien.

Verwijderd

daarvoor heb je dus een auditing policy...
Pagina: 1