iedere keer paar seconden hang

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08 16:45
ik heb een ECS elitegroup k7s5a mobo, athlon 2000+, 256mb ddr, en sinds een tijdje blijft de hele boel een paar seconden hangen, vooral als ie wat langer aan staat heeft ie er last van wat suggereerd dat er een probleem is met de warmte afvoer, wat na onderzoek niet het geval is. kan iemand me vertellen wat het misschien kan zijn? t is dus beeld EN geluid wat blijft hangen, en in taakbeheer bij processen staat gewoon dat 95/98 procent van de systeem bronnen ongebruikt zijn op die bewuste momenten. anyone?

Adjust non olet, plerumque...

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:20
Lijkt me dat je geheugen gewoon volraakt en dat ie veel moet swappen.
Of meer geheugen erbij prikken of minder programma's tegelijk draaien.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-08 01:40

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Probeer het 's in veilige modus, indien het dan niet meer voorkomt dan heb je een softwareprobleem. En dan bedoel ik dus ook uitvoerig aan laten staan, eventueel wat programma's erop los laten die nogal wat vragen van je PC.

Je zou ook nog 1-voor-1 al je processen af kunnen gaan en kijken wat er niet klopt en afsluiten. Draai een spywarechecker (zoals Ad-Aware) om daarop een extra check uit te voeren.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Probeer deze eerst :z

Al geprobeerd :? Dan had je topicstart een stuk uitgebreider mogen zijn, want het is er niet uit te halen :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.