[XP] Inlog scherm xp*

Pagina: 1
Acties:

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:37

Sagat

Is pappa x2!

Topicstarter
Bij het aanmelden van win xp krijg ik na wat installaties nu het overzicht waarbij je kan kiezen welke user je wilt laten aanmelden. Echter omdat ik de enige ben die mijn pc gebruikt vind ik dat niet nodig, en tot vandaag kreeg ik dat menu ook niet en starte mijn computer gewoon door tot mijn bureablad. Maar nadat iemand een spel met enkele handige tooltjes installeerde (waarbij ik niet oplette, en dus geen idee heb wat er precies geinstalleerd is |:( ) heb ik nu dat menu dus.
Mijn vraag:
'hoe zet ik het menu uit waarbij je tussen gebruikers wisselt?'
Bij gebruikersaccounts staat alleen maar een mogelijkheid tussen aanmelden met of zonder ww en snel switchen van gebruikers.
Verder staat het niet in de faq.
Ik krijg het niet uit de nederlands KB (gezocht op login scherm).
aan google gaf op het eerste gezicht geen links dien handig waren.

Het betreft win xp home nl

thanks in advace

10 second ninja DONE

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Configuratiescherm | Gebruikersaccounts | De wijze waarop gebruikers zich aan- en afmelden wijzigen | Vinkje uit bij "Welkomstvenster gebruiken" :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-05 23:29

Verwijderd

Kijk eens onder je accounts, als het goed is hoort alleen jouw account en een guest account er te staan, misschien is er een ASP.net account of iets dergelijks bij gemaakt. Die zorgt dat windows niet automatisch doorstart. Maar die account kun je gewoon verwijderen.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:37

Sagat

Is pappa x2!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 23:24:
Kijk eens onder je accounts, als het goed is hoort alleen jouw account en een guest account er te staan, misschien is er een ASP.net account of iets dergelijks bij gemaakt. Die zorgt dat windows niet automatisch doorstart. Maar die account kun je gewoon verwijderen.
Dat was het inderdaad, om precies te zijn een .net account. Ik had dit met het 'prutsen' zelf al uitgevonden. Maar toch..... Cabal en anderen, bedankt :)

10 second ninja DONE