Toon posts:

[Malware] NAV kan backdoor.agent.b niet verwijderen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na 25 uur in de auto te hebben gezeten met 2 uur slaap kom ik net thuis en dacht ik laat ik is achter mijn pc gaan zitten. Ik boot me pc en norton komt na 5 minuten meteen met de leuke melding dat ie het virus backdoor.agent.b niet kan verwijderen |:( Nou heb ik gedaan wat er op de norton site staat maar dat virus is dus niet weg te krijgen en in me register ga ik niet zitten kutten (die lijers bij norton maken maar een removal tool, daar heb ik toch ook voor betaald?). Maargoed weet iemmand een simpele manier om dat virus te verwijderen? volgens norton zit het in C:\windows\system32\msig.dll

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Stinger misschien?

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

nee, CWshredder + de aanwijzingen bij Symantec volgen.

Beste methode is offline die file renamen (bootdisk of een BartPE CD ) en dan de registry entries verwijderen.

enne..
en in me register ga ik niet zitten kutten (die lijers bij norton maken maar een removal tool, daar heb ik toch ook voor betaald?)
Way to go dude... goeie houding.

[edit]

Weet je wat?
Zet je PC uit, ga eerst eens rustig slapen en probeer het morgen nog eens als je een beetje bijgekomen bent.

[ Voor 17% gewijzigd door alt-92 op 08-08-2004 23:27 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:43

Arno

PF5A

Werken met Windows is standaard editen in het register :P

Vooral als je met de server edities werkt ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 22:28:
Nou heb ik gedaan wat er op de norton site staat maar dat virus is dus niet weg te krijgen en in me register ga ik niet zitten kutten (die lijers bij norton maken maar een removal tool, daar heb ik toch ook voor betaald?).
Als je vind dat ze een removal tool moeten maken, dan moet je ze daarvoor moeten mailen.
Het taalgebruik mag trouwens wel ietsje netter.
Maargoed weet iemmand een simpele manier om dat virus te verwijderen? volgens norton zit het in C:\windows\system32\msig.dll
Ik zou zeggen, begin hier eens: Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten

Titeledit coming up.

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap het niet meer, boot net me pc en nu verwijdert norton hem meteen 8)7 Nouja hoedan ook het probleem is iig opgelost :)

Sorry voor mijn taalgebruik (al viel het toch nog wel mee?) maar ik was nogal moe en ik vond het niet echt leuk dat me pc meteen al weer begon te mieren.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:59
Ws. was hij de vorige keer in gebruik, waardoor hij niet kon worden verwijderd. Nu was NAV eens wel snel genoeg ;)

In het vervolg gewoon even in veilige modus booten, en dan NAV draaien
Pagina: 1