Toon posts:

Geen inet via router na spelen halo *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een SMC barricade 7402BRA Router op mijn ADSL aansluiting van KPN.
Als ik Halo ga spelen dan werkt dat prima maar zodra ik Halo afsluit kan ik niet meer op internet. Ik probeer dan met Internet Explorer en met gamespyarcade online te komen maar om de een of andere reden lukt dat niet.

Na zo'n 20 seconden komt de boodschap Page Not Found (de populairste pagina van Internet). Als je je netwerkkabel eruit trekt dan zegt ie toch al binnen 1 seconden Page Not Found? Ik vraag me dus af waar dan het probleem zit. Vervolgens probeer ik naar mijn router te surfen wat wel lukt maar de ADSL status is gewoon on line "Showtime" staat er dan...

Ik vind het erg vaag allemaal maar ook irritant dus ik zou hier wel een oplossing voor willen. Ik hoop dat jullie wat informatie voor me hebben zoals programma's die je router kunnen testen ofzo. Ik zal in ieder geval wat screenshots van mijn router instellingen maken.

• Night89
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 14:41

Night89

Als je alles op een rijtje heb

ik wil je best helpen, maar tis een beetje een woordenbrij :+

zou je het eerst een beetje leesbaar willen maken met alinea's e.d.?

[ Voor 15% gewijzigd door Night89 op 08-08-2004 22:30 ]

Met Vriendelijke Groet,

Verwijderd

Ja, alinea's en interpunctie zou leuk zijn... Het is hier namelijk geen MSN! Niet om flauw te doen, maar het is slechts een tip waardoor meer mensen in straat zijn (en zin hebben) je te helpen.
Mijn advies: ga opzoek naar een firmware upgrade voor je router (als die er is)...

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:14

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Titel edit, en het verzoek alsjeblieft die droge stof van je te editten, dit is onleesbaar zo

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

Topicstarter
Koffie schreef op 08 augustus 2004 @ 22:41:
Titel edit, en het verzoek alsjeblieft die droge stof van je te editten, dit is onleesbaar zo
zo beter?
Laatste firmware is al geinstalleerd . Welke screenshots zouden jullie willen hebben? NAT, Statusscherm, IP-filter, firewall, zeg maar wat.

Ik heb zelf geen idee waar het aan kan liggen maar is er misschien een programma die controleert of er nog verbinding is met inet als alternatief voor inet xplr?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hetzelfde probleem net weer gehad en komt dus telkens terug na het afsluiten van Halo ik IE open en de computer helemaal vastloopt behalve de startbalk maar de desktop bevriest helemaal.

Wat trouwens wel interessant waren twee dingen:

1, het IE scherm wat nog open stond op deze site werkte wel nog na het afsluiten van Halo en was gewoon nog online. Pas toen ik er nog een opende liep deze ook vast want de computer reageerde niet meer op de klikjes op de desktop dus kon niks doen;

2, In windows Task Manager (CTRL/ALT/DEL) waren twee verschillende icoontjes van IE te zien: 1 lichte en 2 donkere. De twee donkere zijn de IE's die na het afsluiten van Halo zijn geopend, de eerste van daarvoor.

Ik ga nu een geheugencheck uitvoeren want het zou ook wel eens daar aan kunnen liggen. Het geheugen is al 5 jaar oud en misschien al een beetje op en tijdens het updaten van windows kon windows media player geen filmpje afspelen omdat er te weinig virtueel geheugen beschikbaar was wat erg vreemd is met 512 mb DDR.

In ieder geval elke reactie is welkom.
Pagina: 1