Toon posts:

Windows installer problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan sommige installatiepakketten niet meer draaien. Zo kan ik het setup programma van mijn HP980 printer niet meer uitvoeren en ook het installatieprogramma van de USB printserver in mijn router werkt niet. Ik weet zeker dat de software in orde is want op een andere computer werken ze allebei.

Als ik de setup programma's aanklik gebeurt er helemaal niets. Setup.exe staat ook niet in taakbeheer. Het is net alsof ik ze nooit opgestart heb. Ik denk dat er iets mis is met de installer maar ik kan er niet achter komen wat.

Kan iemand me misschien helpen? Ik heb helemaal geen zin om windows opnieuw te installeren.

Verwijderd

Je geeft ons niet veel informatie om mee te werken. Welke versie van Windows draai je en welke service paks en updates heb je geïnstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
WindowsXP Prof NL
Service pack1

Verder heb ik alleen de beveiliginsupdates eriop staan.

• Jikra
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-12-2025
Als ik in mijn help en support kijk (engelse versie xp-pro) dan krijg ik al heel snel de troubleshooter van de installer voor m'n neus (commandline repair options).
Heb je dat al gedaan?

Jikra

• MaTriCX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07-2024
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 20:09:
Kan iemand me misschien helpen? Ik heb helemaal geen zin om windows opnieuw te installeren.
Dat heeft denk ik nooit iemand, maar soms kan je niet anders ;)

Heb je al wel gereboot ?
Soms staat er namelijk in je processlist een msiexec.exe, die lockt dan je msi installer.

• MMMMMM
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-10-2025
misschien een overbodige vraag maar heb je windows installer 2.0 wel ?

http://www.microsoft.com/...ppro/deploy/wninstlr.mspx

[ Voor 36% gewijzigd door MMMMMM op 09-08-2004 15:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
misschien een overbodige vraag maar heb je windows installer 2.0 wel ?
Ja want het schijnt dat de installer 2.0 standaard meekomt met winXP.

Ik heb trouwens deze:

http://support.microsoft....d=kb;en-us;319624&sd=tech

link gevolgd. en daar staat dat dit probleem niet optreedt bij WinXP. Daar heb ik dus niet veel aan.

De programmatuur die ik probeer te installeren heeft trouwens geen MSI bestanden maar CAB bestanden en een setup.ins bestand.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 22:14 ]

Pagina: 1