Daar zullen heeeeel wat uren in zitten!
Mijne nogmaals:
http://members1.chello.nl/~a.van.olderen/case.html
Move along people. Nothing to see here.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Alleen dat amd valt tegen, dat had gewoon amd logo moeten zijn als je toch bezig bent
Verwijderd
mooi beestjeOp dinsdag 26 december 2000 21:34 schreef Alchemy het volgende:
Tjah maar we hebben ook niet allemaal zo'n apparaat thuis staan:
hoeduur zou ie zijn?
heb nog wel een schuurtje vrij
Verwijderd
[text van de site]
A friend of mine is the lead programmer and laser operator at a custom sheet metal shop here in town.
3000 Watts of burnin' love!
[/text van de site]
je zou maar zo'n kwele vriend hebben
dan heb je ineens veel vrienden
Ik vind 'm leuk, maar zou wel iets anders gedaan hebben. iets wat minder op een tatoo lijkt
Coole AMD Graffitie ofzo
jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Verwijderd
Misschien kan het daar ook wel mee.
Zoek ik nog wel eens uit.
Ziet er trouwens wel geinig uit. Maar zou het zelf niet nemen.
Verwijderd
Verwijderd
Inderdaad, met Cad. Moet je vragen welk programma ze precies gebruiken.Op woensdag 15 augustus 2001 23:31 schreef computerdude het volgende:
ok ik kan ook zoiets maken bij een metaalbewerkingsfabriek. mmar nu is de vraag ikheb een plaatje en hoe moeten hun dat aansturen? dat is toch met KAD ofzo
NOPE:Op dinsdag 26 december 2000 20:39 schreef out het volgende:
En heel wat Dremel schijffies doorheen gejaagd waarschijnlijk...
Mijne nogmaals:
http://members1.chello.nl/~a.van.olderen/case.html
Here's another case that went under the laser.
Freelance tweaker
Verwijderd
mooi gedaan trouwens
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Maar zo'n Laser apparaat lijkt is wel superhandig om een logo mooi uit je case te krijgen ..
opzich is die draak op de eerste case wel mooi .. maar het word weer zo verneukt door die fangrils ..
wie offert er z'n garage op om hem in te stallen? dan heb je overgins wel elke dag een twieker aan de deur met een case
lol
zo'n ding is 3000watt (reken maar op 3500 met alle apparatuur aan) dus je moet ook een aardige stoppenkast hebbenOp donderdag 16 augustus 2001 15:05 schreef Cutebritney het volgende:
als alle twiekers nu een 10tje inlegge, kunnen we wel zo'n lasr kopen
wie offert er z'n garage op om hem in te stallen? dan heb je overgins wel elke dag een twieker aan de deur met een case
lol
ja, deze topic is ook al van kerstmis 2000Op woensdag 15 augustus 2001 23:33 schreef Hawk666 het volgende:
dees had ik al een keer gezien maar het ziet er zeker goed uit
maar ook ik vind 't niet echt mooi nee...
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
hier moet je service van maken manOp dinsdag 26 december 2000 20:35 schreef Alchemy het volgende:
http://www.geocities.com/bionic_bitch_slap/mods.html
Hier een paar plaatjes ervan:
[afbeelding]
[afbeelding]
uuuh die "The LVD Impuls 3020" dan he?
euh... valt wel mee hoor... beetje straalkagel is bv al 2kw. En bedenk eens wat er in de kap van een theater of concert oid aan licht hangt?Op donderdag 16 augustus 2001 16:12 schreef -OverSoft- het volgende:
zo'n ding is 3000watt (reken maar op 3500 met alle apparatuur aan) dus je moet ook een aardige stoppenkast hebben(3500/220 is bijna 16 amp
)
If it's just us, it seems like an awful waste of space
Maar dat stelt dan niks voor met een laser zo'n "kunstwerk" je moet alleen het plaatje invoeren !!
Ehm... waarom worden er weer topics van een half jaar terug opgehaald? Alchemy bestaat niet eens meerOp dinsdag 26 december 2000 20:35 schreef Alchemy het volgende:
*knip*
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Mijn pa heeft een metaalbedrijf, en die 16 A @ 220 V is lang geen probleem voor de stoppenkast hier...Op donderdag 16 augustus 2001 16:12 schreef -OverSoft- het volgende:
[..]
zo'n ding is 3000watt (reken maar op 3500 met alle apparatuur aan) dus je moet ook een aardige stoppenkast hebben(3500/220 is bijna 16 amp
)
Denk alleen dat dat ding wel meer dan 3500 W gebruikt met alle motoren etc. erbij... en dat dat 380 V is ipv 220...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done