Geluid opnemen van DVD

Pagina: 1
Acties:

• Iavak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-02 12:24

Iavak

no savegame

Topicstarter
Hoi allemaal,

Laatst heb ik wat concert DVD's aangeschaft maar behalve bekijken zou ik het ook willen kunnen luisteren in bv. mijn auto, dus probeer ik het geluid op te nemen van die DVD's, maar ik weet niet hoe het moet. Met VCD's lukt het met virtualdub, maar met DVD's weet ik niet met welk programma je het goed kunt doen. Weet iemand hier misschien raad? :?

Oh ja, heb de search al geraadpleegd, maar ik kreeg alleen maar dingen over TV kaarten enzo. Niet echt wat ik zocht.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-02 13:43

voodooless

Sound is no voodoo!

www.doom9.net

ff zoeken hier of op google had je ook meer dan genoeg info moeten gegeven! Deze link wordt zowat standaard gegeven bij dit soort vagen! Staat vast ook wel in de FAQ.

[ Voor 111% gewijzigd door voodooless op 08-08-2004 19:09 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

je kunt ook gewoon op google zoeken naar dvd audio ripper
dan vind je ook heel veel

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-02 07:53
DVD Audio Extractor is hier prima geschikt voor.

[ Voor 3% gewijzigd door mjax op 08-08-2004 19:13 ]

• NL_NaToR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:50
Mischien een stomme vraag maar is het dan ook mogelijk om het weer via omwegen zonder al te veel verlies op een audiocassette (bandjes) te kunnen zetten ???

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-02 07:53
NL_NaToR schreef op 08 augustus 2004 @ 19:19:
Mischien een stomme vraag maar is het dan ook mogelijk om het weer via omwegen zonder al te veel verlies op een audiocassette (bandjes) te kunnen zetten ???
Inderdaad een stomme vraag. ;)

Als je het geluid van de DVD eenmaal geript hebt naar bijvoorbeeld WAV of MP3, kun je dit natuurlijk net als elk ander geluid van je PC op een casettebandje opnemen. Sluit daarvoor de line-out van je geluidskaart op de line-in van je casettedeck aan (1 van de vele mogelijkheden).
Pagina: 1