Ik heb sinds deze week een nieuw systeem, maar nu heb ik een irritant probleem, ik heb de search al doorzocht maar kon geen goede oplossing vinden.
als ik 3dmark03 draai, dan valt mijn monitor op standby na het filmpje/demo "nature", dit gebeurt ook als ik wolfenstein enemy territory opstart, het geluid gaat nog wel door en ik kan ook weer in windows komen maar de monitor gaat niet meer uit standby
als ik call of duty of return to castle wolfenstein draai heb ik nergens last van.
ik heb meerdere drivers geprobeerd, ook heb ik alle mogelijke aperture sizes geprobeerd, fast write aan en uit, agp op zowel 4x/8x gezet... mocht allemaal niet baten.
ik dacht misschien ligt het aan de refresh rate, dus met de nvidia drivers heb ik "force refreshrate" voor alle resoluties op 60hz gezet, werkt ook niet
systeem specs:
athlon 64 3400+ (newcastle met coolermaster hyper 6: 45-47 graden)
2x 512mb mushkin pc3500 cl2 ddr sdram
msi k8n neo platinum
pov geforce 5900xt
wd 74gb raptor
qtechnology 460watt papst series voeding (geen qtec dus)
1x 120mm en 2x 80mm case fans
iiyama visionmaster 405 (S705MT)
windows xp sp1 met directx 9.0c
meest recente nvidia whql drivers
het zou eventueel aan de monitor kunnen liggen, is een vrij oud apparaat... maar dat is een wilde gok. volgende maand ben ik van plan een sony 19" tft (hs94p) aan te schaffen
als ik 3dmark03 draai, dan valt mijn monitor op standby na het filmpje/demo "nature", dit gebeurt ook als ik wolfenstein enemy territory opstart, het geluid gaat nog wel door en ik kan ook weer in windows komen maar de monitor gaat niet meer uit standby
als ik call of duty of return to castle wolfenstein draai heb ik nergens last van.
ik heb meerdere drivers geprobeerd, ook heb ik alle mogelijke aperture sizes geprobeerd, fast write aan en uit, agp op zowel 4x/8x gezet... mocht allemaal niet baten.
ik dacht misschien ligt het aan de refresh rate, dus met de nvidia drivers heb ik "force refreshrate" voor alle resoluties op 60hz gezet, werkt ook niet
systeem specs:
athlon 64 3400+ (newcastle met coolermaster hyper 6: 45-47 graden)
2x 512mb mushkin pc3500 cl2 ddr sdram
msi k8n neo platinum
pov geforce 5900xt
wd 74gb raptor
qtechnology 460watt papst series voeding (geen qtec dus)
1x 120mm en 2x 80mm case fans
iiyama visionmaster 405 (S705MT)
windows xp sp1 met directx 9.0c
meest recente nvidia whql drivers
het zou eventueel aan de monitor kunnen liggen, is een vrij oud apparaat... maar dat is een wilde gok. volgende maand ben ik van plan een sony 19" tft (hs94p) aan te schaffen