Toon posts:

Externe HD , wel in apparaatbeheer , niet in deze comp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap er geen klote van , i kheb al een tijd deze USB/1394 combo met goed resultaat gebruikt , nu heb ik de vaste schifj geformatteerd , nu herkent hij hem niet. Zoals gezegd staat hij wel in apparaatbeheer zonder foutbericht, maar wordt niet aangegeven in deze computer waar hij voorheen als J: werd aangegeven.
Hilfe bitte.
Danku

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Staat het wel bij computer management, bij de Harde schijven afdeling?
Je kan hem vanaf daar veel partiotioneren en formatteren :)

Rechter muisknop deze computer > manage :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Ik weet niet wat voor windows je gebruikt?

Maar als het goed is moet je de schijfruimte toewijzen in schijfbeheer. Dan zou het moeten werken.
Anders kan ik alleen maar gissen dat misschien of de schijf of de controller van je usb-geval stuk is.
(had hetzelfde met een q-tec external housing i.c.m. een 120 gig schijffie)

Verwijderd

Topicstarter
Hij staat aangegeven in schijfbeheer, maar 'niet toegewezen'. Ik heb een hoop belangrijke troep op staan, dus ik zou het liefst niet formatteren.
Vregeef mij , ik ben een noob

Verwijderd

De typo's niet meegerekend ;), heb je in schijfbeheer gekeken of er wel een partitie op de schijf staat? Als ze toch leeg mag kan je ook een nieuwe maken, dan zou je zeker zijn.

edit, moet rapper tippen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 18:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 18:13:
De typo's niet meegerekend ;), heb je in schijfbeheer gekeken of er wel een partitie op de schijf staat? Als ze toch leeg mag kan je ook een nieuwe maken, dan zou je zeker zijn.

edit, moet rapper tippen
nope, 'niet toegewezen'. Ik zou hem het liefst niet leegmaken, mijn hele mp3 collectie staat erop.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-02 11:41

Turkish

zhé germans

Je hebt dus je pc geformatteerd en toen je daarna je schijf er weer aanhing zag je de data niet meer? Kan je op een andere pc de data nog wel zien, lijkt me makkelijk te controleren en dan weet je ook zeker of je externe schijf nog goed is :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
Turkish schreef op 08 augustus 2004 @ 18:18:
Je hebt dus je pc geformatteerd en toen je daarna je schijf er weer aanhing zag je de data niet meer? Kan je op een andere pc de data nog wel zien, lijkt me makkelijk te controleren en dan weet je ook zeker of je externe schijf nog goed is :)
dit is de enige pc die ik heb

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Als het een schijf is dat handmatig is ingebouwd, ruk (figuurlijk) em eruit en sluit hem gewoon aan in je pc.

Dit heeft wel geholpen met een 20 gig schijfje met ook mij oude mp3-collectie.

ALs het goed is herkent hij hem dan als gewone schijf. Geen directe oplossing, maar wel even om te kijken of je data er nog wel is.

Verwijderd

Topicstarter
Eichii schreef op 08 augustus 2004 @ 18:24:
Als het een schijf is dat handmatig is ingebouwd, ruk (figuurlijk) em eruit en sluit hem gewoon aan in je pc.

Dit heeft wel geholpen met een 20 gig schijfje met ook mij oude mp3-collectie.

ALs het goed is herkent hij hem dan als gewone schijf. Geen directe oplossing, maar wel even om te kijken of je data er nog wel is.
zo handig ben ik helaas niet

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:35
Als je windows opnieuw geinstalleerd hebt, zal je je schijf waarschijnlijk moeten importeren in je schijfbeheer. Waarschijnlijk had je je schijf staan als Dynamic disk.

Verwijderd

Topicstarter
Fire69 schreef op 08 augustus 2004 @ 18:38:
Als je windows opnieuw geinstalleerd hebt, zal je je schijf waarschijnlijk moeten importeren in je schijfbeheer. Waarschijnlijk had je je schijf staan als Dynamic disk.
en hoe doe ik dit?
Pagina: 1