Toon posts:

geluid doet het niet

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als ik mijn comp opstart dan blijft het logo van xp erg lang haken dan is ie daar eindelijk voorbij dan moet ik nog wachten tot dat welkom weg is.

dan hoor ik geen opstart geluid (ja het geluid staat aan) er is niets mis met mijn speakers.

want als ik eindelijk (na ongeveer 5 min.) mijn achtergrond te zien krijg moet ik ook nog is wachten op mijn zandlopertje op mijn muis weg is.
is dat eindelijk achter de rug dan doet mediaspeler het ook nog is niet en vlak daarna staat ie shocking klem en doet helemaal niets het meer zelfs Deze computer.

ik word er niet goed van :( , en ik hoop dat een van jullie kan helpen.
alvast bedankt.
dikkie313

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:46

voodooless

Sound is no voodoo!

Tja, hier kunnen we natuurlijk niets mee... Geen specs... geen andere info... Wat heb je zelf al geprobeerd? Sinds waneer is het? Wat heb je net daarvoor gedaan?

Ik kan nu wel gaan gokken, maar daar kom je natuurlijk ook niet verder mee, zeker niet zonder meer info!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 17:52:
dan hoor ik geen opstart geluid (ja het geluid staat aan) er is niets mis met mijn speakers.
Wat voor geluidskaart heb je, heb je daar de juiste drivers voor geinstalleerd, en staan de instellingen goed (in de audiomixer)?
is dat eindelijk achter de rug dan doet mediaspeler het ook nog is niet en vlak daarna staat ie shocking klem en doet helemaal niets het meer zelfs Deze computer.
Dit kan van alles zijn. Start de mediaspeler helemaal niet, of start ie wel maar krijg je een foutmelding (zo ja, welke)?

Of het ligt misschien helemaal niet aan de mediaspeler zelf maar "stikt" je computer gewoon in de spyware en/of virussen, vooral omdat je zegt dat het erg lang duurt voordat je PC goed en wel is opgestart.

En inderdaad hebben we graag wat meer info over de PC, zoals aantal MB geheugen, grootte van de HD's, wat voor processor, etc, etc. Help us help you :)

Verwijderd

Topicstarter
ja oke, ik ben een beginner met dit bedankt voor het helpen met wat ik er allemaal in moet zetten...

ik doe gewoon heel makkelijk Format c
ik heb toch nooit belangerijke informatie op me comp gebruik hem alleen voor spelletjes en met spellen bewaar ik de savegame

ik bedank jullie dat je het uitgelegd hebben en ja eh..........
BEDANKT :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

Sorry, maar dan kan je er beter iemand naar laten kijken die weet waar-ie mee bezig is of de leverancier van de computer bellen / inschakelen. Dit forum is een discussieforum voor gevorderde pc gebruikers en het is in principe niet de bedoeling zomaar al je huis tuin en keuken pc probleempjes hier te deponeren, als je zelf niet verder komt dan "het doet het niet"...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.