Toon posts:

mx500 geageert niet goed :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb mijn mx500 nu al een paar maanden maar nu begint hij opeens vaag te doen.

Ik speel counterstrike en als ik met snel moet omdraaien dan reageert me muis niet goed. Ik heb hem zo ingesteld dat als ik me muis helemaal naar rechts beweeg dat hij 180 graden draait. Als ik de muis langzaam helemaal naar rechts beweeg heb ik precies 180 graden, maar als ik het snel doe dan reageert hij heel slecht hij gaat dan maar iets van 70 - 80 graden. Echt heel irritant.

Ik heb al veel muismatten en andere ondergronden geprobeert maar niks helpt hiertegen. Ook heb ik usb en paralel geprobeerd.

Ligt het aan de muis of aan de software? en hoe kan ik het oplossen?
(Ik gebruik windows XP)

bvd Robert

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 17:48 ]

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-04 19:24
de hardware versnelling in de drivers ff aanpassen :?

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Idd, gewoon even in het configuratiescherm bij muisinstellingen kijken, en anders in het spel

Verwijderd

Topicstarter
Nee heb ik allemaal al gedaan echt alle versellingen/vertragingen staan uit.
Ik heb echt alles nagelopen maar niks helpt.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:43

breinonline

Are you afraid to be known?

Misschien reageer je sneller dan de sensor kan bijhouden :? De MX500 heeft al een snelle sensor, maar de MX510 zal niet voor niets ontwikkeld zijn. Ik heb het met mijn eigen muis (Logitech optical nogwat) ook wel eens, het is alleen bij hele snelle bewegingen en ik kan er niets aan veranderen met instellingen.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
Hmm dat zou misschien wel kunnen, ik zal eens naar een vriend van mij gaan en kijken of hij ook dat probleem heeft met zijn mx500.
Misschien ben ik gewoon te snel voor me muis :p

tnx voor de reacties

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
edit: lezen bas :X

[ Voor 90% gewijzigd door BasieP op 09-08-2004 12:37 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

je bent echt niet te snel voor je muis hoor. Dit is idd versnelling, of gewoon een kapotte muis. Maar ik ga voor muisversnelling.

Verwijderd

Topicstarter
versnelling :S je bedoelt vertraging, maar ik heb dat echt uitgezet echt overal.
maja ik instaleren win wel opnieuw was toch wel nodig staat er al weer 2 weken op :p

tnx anyway

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 20:04
zo snel dat de mx500 het niet bij houd? kheb ook een mx500 maar dan op icemat.. maar met cs kan ik zo snel als ik kan draaien en doet het perfect.. settings standaard enzo.

kan je het niet testen op een gamemuismat? icemat..steelpad.. zulk soort matten

denk uiteindelijk dat het de settings zijn (probeer desnoods reinstall van game/windows?)

[ Voor 16% gewijzigd door geez op 09-08-2004 21:22 ]

Pagina: 1