sd slot HP nc8000 werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• SEPP
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-06-2022
Heb gisteren een nieuwe HP nc 8000 laptop gekregen. Nu werkt mijn sd slot niet. Alle bijgeleverde software ligt bij de systeembeheerder.

Moet het SD-slot appart worden geïnstallerd? Ik zie het ook niet in "mijn Computer"

Verwijderd

heb je er al eens een kaart ingestoken? Kijk anders eens op de website van hp.com daar kun je alle drivers downloaden

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:48

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

Leveranciers zoals HP leveren een systeem uit met alle benodigde software (dus ook voor randaparatuur) kant en klaar geinstalleerd. Je SD slot zou dus gezien moeten worden en werken. T kan zo zijn dat t SD kaartje pas gevonden wordt als je deze in t slot steekt, t hoeft niet zo te zijn dat alle card-reader stations vermeldt worden als deze niet in gebruik zijn.

Anders even op HP.com kijken de nc8000 is zo gevonden, drivers zullen wel online staan lijkt mij.

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

• SEPP
Jawel, 2 kaarten die beiden op mijn PDA wel werken.
De site van HP ken ik nu bijna van buiten maar er wordt alleen maar aangegeven dat de cn8000 een sd slot heeft. Geen drivers te bekennen.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

k heb onlangs een nx5000 gekocht, daar wordt de SD ook niet standaard door XP herkend. ik had dan wel de software erbij, en als je het handmatig zou installeren moet jee een pakketje wat in de readme tekst bestanden doet voorkomen alsof het bij Texas Instruments vandaan komt.

is dit het niet toevallig?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• SEPP
Gunner, bedankt. Dat is hem inderdaad. Ik heb hem 20 keer zien staan maar niet gerealiseerd dat ze een SD-slot ( zo staat het op de tekening) ineens een Memory CardBus noemen.
Pagina: 1