weinig connecties met speedtouch home

Pagina: 1
Acties:

• WarthogSmurf
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-10-2025
omdat ik eens wou proberen of een computer router sneller is met emule dan mijn edimax router heb ik een laptop aan het modem gekoppeld die verbidng maakt met internet. Hier staat ook emule op. Ik dacht dat het aan tal connectie flink om hoog ging. Op topics praten ze over 2000 connectie en meer. Ik kwam echter niet verder dan 150 het zelfde wat ik heb met de edimax router aan. Ik dus zoeken op het forum over de speedtouch home. Hier vond ik dat de pro versie een langzame router had en maar 255 connectie aan kon. Ik dus kijken of het een pro was en zoals ik al dacht het antwoord was nee. Toch vond ik een routingtable in de modem dat aan stond (in het menu staat wel routing'. Ik dus de nieuwste firmware er op zetten. Niks werkte en het aantal connecties bleef erg laag.
is er een manier om de speedtouch home meer connectie te laten accepteren?
ik hoorde wat over bridgen etc.....maar nergens staat iet concreets.

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:13
misschien wel een beetje offtopic, maar kan met je probleem te maken hebben

volgens mij ligt het aantal connecties bij overnet/emule/edonkey gewoon aan wat je download

met hoeveel bronnen je te maken hebt.... want als ik een download start bij emule, dan is het nog vrij weinig, maar als ik 1 uurtje wacht, dat heb ik heel veel connecties, ik zit ook maximaal maar op de 40 connecties....

speedtouch 510 v4 hier...

Twitch: Phyloni1

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat voor OS?

Win XP SP2 zou het aantal connecties limiteren heb ik gelezen.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• WarthogSmurf
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-10-2025
gewoon winxp sp1......heb zitten denken ik heb maar 347 bestanden in de wachtrij...maakt emule per file een verbinding of per client?????

maar dan nog dan kan speedtouch dus maar max 150 connecties aan...niet echt ideaal......