Turn it off and on again.
Alsjeblieft zeg, het is groter dan!
Nooit meer fout doen he!
Nooit meer fout doen he!
Zit jij bij de taalpolitie? Geef dan tenminste gewoon een beetje antoord.
Ik weet niet hoe het kan, maar er schijnen voltage tweaks voor te zijn (solderen ofzo). Ik zou de search functie eens gebruiken.
Ik weet niet hoe het kan, maar er schijnen voltage tweaks voor te zijn (solderen ofzo). Ik zou de search functie eens gebruiken.
ik heb tot nu toe alleen voor de asus en abit plankjes een voltage mod gezien. er was vandaag nog een post over hoe een voltage mod op een msi plankje te krijgen.
ik ben van plan een tweede systeempje met dit mobo te maken dus ben ook zeer benieuwd.
ik ben van plan een tweede systeempje met dit mobo te maken dus ben ook zeer benieuwd.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Ja, ik zit bij de taalpolitie, chagrijnige hond...Op dinsdag 26 december 2000 20:41 schreef ThaMaster het volgende:
Zit jij bij de taalpolitie? Geef dan tenminste gewoon een beetje antoord.
op dit mobo zitten geen jumpertjesOp dinsdag 26 december 2000 20:46 schreef ChipsPlanet het volgende:
Jumpertjes veranderen
Volgens mij moet je dan gaan solderen...
hebben jullie geen links of beta biosen die ik kan downloaden die tot bijv 1.9v gaan
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/93861
Trouwens hoe krijg jij je duron zo warm ???
die van mij draait op 1020 en wordt niet warmer dan 42 graden.en draait op 1.775.
Trouwens hoe krijg jij je duron zo warm ???
die van mij draait op 1020 en wordt niet warmer dan 42 graden.en draait op 1.775.
Perfekt
lertje alleen draaien de beide fannetjes te hard ze maken allebei zo een 750 rpm meer dan op de verpakking staat eerst werd mijn duron op 1000 56c en nu met super orb max 48c
Pagina: 1