Toon posts:

[Sound Blaster Live!] Geen enkele driver wil werken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een aantal maanden geleden vroeg mijn rij-instructeur of ik een geluidskaartje in zijn PC wilde bouwen. Ik 1 gekocht, alles werkend afgeleverd, en hem de CD meegegeven. Nu heeft meneer zijn PC laten formatteren, en is de CD kwijtgeraakt.

Nu ben ik al 2 dagen bezig met het zoeken van de juiste driver, heb zowat elke driver op driverguide.com en creative.com al gehad, maar echt geen enkele driver wil werken. Het besturingssysteem op de PC is Windows XP NL. Tijdens het opstarten ziet de computer wel dat er een Multimedia audiocontroller in hangt, maar verder gebeurt er niets, welke driver ik ook gebruik. Het gaat om een SB0220, oftewel de Sound Blaster Live! 5.1 Digital. Heeft iemand hier de juiste driver voor, of weet een andere oplossing voor deze ellende?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:16
Driver kopen bij creative, beter zoeken op got, de kaart in safe mode uit de device manager gooien en bij opnieuw opstarten windows zelf een driver laten installeren.

Mogelijkheden zat :)

• ripperke
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-10-2025

ripperke

w00t!

in je volume control bij advanced heb je een optie "use only digital out" of iets dergelijk, toch al uitgezet hoop ik ? stond bij mij standaard aan.

If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO/WASSUP

Verwijderd

Topicstarter
Raymond schreef op 08 augustus 2004 @ 16:24:
Driver kopen bij creative, beter zoeken op got, de kaart in safe mode uit de device manager gooien en bij opnieuw opstarten windows zelf een driver laten installeren.

Mogelijkheden zat :)
Kopen is uitgesloten, ik ben niet van plan om te betalen voor de rijlessen EN voor zijn PC. Weet nu al dat hij daar zelf ook niet aan wil beginnen. Beter zoeken? Heb me de hele dag al scheel gezocht man. En optie 3 ook allang geprobeerd.

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 02:14
Yup KX rules big time :P Uitstekende geluidskwaliteit, heeft zeker mijn voorkeur boven de originele Creative software. Veel suc6 btw, hoop dat het lukt met de KX drivers.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-08 22:01

ZiegoM

Yammie R1

\_Specs_/

Verwijderd

www.soundblaster.com > support > drivers > Sound Blaster Live! 5.1 Digital > voila :)

Deze heb je nodig: LiveDrvUni-Pack(ENG).exe (2e van boven), daarna wellicht nog de HOTFIX (1e op die pagina)

Het zijn universele drivers, dus ik neem aan dat ze wel werken
Succes

Verwijderd

Topicstarter
Forbidden
You don't have permission to access /kxproject/kxdrv3537-full.exe on this server.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.31 Server at www.comania.de Port 80

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 16:28:
www.soundblaster.com > support > drivers > Sound Blaster Live! 5.1 Digital > voila :)

Deze heb je nodig: LiveDrvUni-Pack(ENG).exe (2e van boven), daarna wellicht nog de HOTFIX (1e op die pagina)

Het zijn universele drivers, dus ik neem aan dat ze wel werken
Succes
Die heb ik ook al geprobeerd, zonder resultaat.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 16:28:
[...]

Forbidden
You don't have permission to access /kxproject/kxdrv3537-full.exe on this server.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.31 Server at www.comania.de Port 80
nou,nou... even ietje verder kijken hoor... er staan nog meer linkjes.

http://kxproject.lugosoft.com/down.php?language=en

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 16:32 . Reden: tis een zonnige zondag... vooruit. ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 16:30:
[...]

nou,nou... even ietje verder kijken hoor... er staan nog meer linkjes.
Ja klopt, zag weer wat over het hoofd :)

Vergeef me, ben al een poosje bezig :)

Verwijderd

Topicstarter
JEZUS! Had die kX-drivers erop gezet en kwam 2 meter van m'n stoel toen dat afsluit-geluidje klonk! Stereo stond nog op de pest-de-buren stand. Hij doet het perfect dus :)

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 02:14
Kijk dat is altijd leuk om te horen ;) Weer een happy GoT-user :z

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Verwijderd

Topicstarter
Zeer happy, ga die vent chanteren, nu wil ik een gratis rijles >:)

Denk dat ik die kX-drivers er hier ook maar op ga zetten, geluidje bevalt me wel.
Pagina: 1