Help me, ik heb alleen de originele 3Dfx Voodoo3 3000 CD, maar die driver is antiek. Na een herinstallatie van Win98 heb ik weer een recente driver nodig, waar kan ik die vinden? (oh, en ik heb ook al op de site van Nvidea gekeken, maar die hebben ook niets)
Kijk hier maar
www.reactorcritical.com/
www.reactorcritical.com/
www.3dfxgamers.com doet het alweer hoor
... en bij mij nu weer niet
had ik vanmiddag ook al.. hij deed het ff en toen ik nog iets wilde downloaden deed ie het weer niet.. net deed ie het weer wel en nu weer niet
had ik vanmiddag ook al.. hij deed het ff en toen ik nog iets wilde downloaden deed ie het weer niet.. net deed ie het weer wel en nu weer niet
ja LOLOp dinsdag 26 december 2000 22:16 schreef Smetske het volgende:
Doet het nog steeds
Verwijderd
Vreemd johOp dinsdag 26 december 2000 20:24 schreef tweakerrrr het volgende:
(oh, en ik heb ook al op de site van Nvidea gekeken, maar die hebben ook niets)
maar heb je die drivers nou al?
Verwijderd
LOLOp dinsdag 26 december 2000 20:24 schreef tweakerrrr het volgende:
ik heb ook al op de site van Nvidea gekeken, maar die hebben ook niets)

Heb ze zojuist nog gedownload van de 3dfx site. ging prima
Probeer anders www.3dfiles.com en dergelijke.
Probeer anders www.3dfiles.com en dergelijke.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Ik heb ze ondertussen, 3dfxgamer deed het even, de drivers op de andere sites zijn trouwens ouder. Bedankt voor de hulp, ik brand nu alle drivers plus tooltjes op een Ceedeetje, want dit wil ik Noooooit meer meemaken (wisten jullie dat veel programma's het gewoon niet doen op 640x480x16colors)

Nee dat wist ik niet. Welke dan?Op donderdag 28 december 2000 11:29 schreef tweakerrrr het volgende:
(wisten jullie dat veel programma's het gewoon niet doen op 640x480x16colors)
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Pagina: 1