Toon posts:

Grote 3Dmark04 / 3Dmark04 score topic

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/roadrunner_2m4u/3dmark04title.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/roadrunner_2m4u/3dmark04-1.jpg

Alweer het 5e deel uit de 3Dmark serie. 3Dmark2004 A.K.A 3Dmark04 , 3Dmarks2004 , 3Dmarks04

Inleiding en wat algemene info

Na de 3Dmark2003 release (die ik persoonlijk wat vind tegen vallen) komt binnenkort de 2004 versie uit. Hopelijk is deze een stuk beter als de 2003 versie.
De 2001SE versie vind ik daar in tegen wel weer helemaal te gek qua features en grafics. Meer zal volgen.

Aan de hand van het lezen van reviews over de bèta versie blijkt zelfs een GeForce 6800 GT veel moeite te hebben met het renderen van 3Dmark04 Bèta mischien zal het allemaal wat soepeler draaien in de final release.

Ik denk dat het tijd word om een nieuwe videokaart te kopen want op dit moment zit ik nog met een GeForce FX5900XT @ 450 core / 850 mem en deze kaart haal net de 6300 3Dmark2003 3dmarks. Ik denk niet dat deze kaart het erg goed gaat doen in 3Dmark04.

Zoals jullie mischien al weten is 3Dmark04 nog niet te downloaden maar toch alvast het grote 3Dmark04 / score post topic.

Bedoeling van dit topic
• Hier kan worden gediscusieerd over 3Dmark04 en later als 3Dmark04 uitgebracht is , scores worden gepost.
• Als je een score post graag een screendump en link naar de resultpage.

Niet de bedoeling van dit topic
• De discusie over wie er better is; ATI of Nvidia (dit geld trouwens voor elke videochipbakker).
• Als het goed is zien we aan de resultaten welke GPU sneller is.

Links
Futuremark. De makers van 3Dmark

Nieuws en roddels
8-8-2004 Uitgelekten Bèta versie (bron Tweakers.net)

stuur ff een mailtje naar roadrunner_2m4u[ad]zonnet.nl als je spel of grammatica fouten tegen komt.

Omdat ik nu even moet kan ik nu het topic niet afmaken maar de rest zal snel komen

[ Voor 228% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 16:10 ]

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Mooie openingspost hoor, maar had je deze niet beter in Videoplanken en Beeldkanonnnen kunnen plaatsen? Hoewel ze daar gestopt zijn met de "grote ...." topics.

Waar zijn alle 'Grote Topics' naartoe?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Lullig van je werk, maar ik sluit dit topic :o

Naast bovenstaande ook omdat discussieren op het moment weinig zin heeft (voor zover het al een onderwerp voor SA is). Zolang het niet uit is, zie ik geen discussie komen. Het lijkt me verstandiger om je code even te bewaren en tegen de tijd dat het publiek wordt, een mailtje te sturen naar de moderators van V&B zodat je daar een topic kunt openen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.