Toon posts:

hoge ping in bfv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een wanadoo adsl basic verbinding, wat natuurlijk ruim voldoende is voor online games. Maar ik heb (vooral de laatste tijd) bij battlefield vietnam een errug hoge ping (200-400), terwijl er geen een download programma aanstaat :( . En dan gaat m'n broer op hetzelfde moment cs spelen en dan heeft ie een ping van 37 :? Verder speel ik mohaa online en dat gaat goed met ongveer een ping van 25 :9 . Maar bij bfv word ik dus bijna gekickt om m'n ping |:( |:(

Wat kan hiervan de oozraak zijn?

ik heb bf al meerdere keren geunistalled en opnieuw geinstalled maar dat hielp dus ook niet

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Dat ligt er aan waar de servers staan waar jij naar toe connect. Als jij connect naar servers die hier in nederland staan, is er niets aan de hand. Maar als je transatlantisch gaat gamen... Ja, dat is vragen om problemen ;)

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Verwijderd

Topicstarter
SeRRveR schreef op 08 augustus 2004 @ 20:23:
Dat ligt er aan waar de servers staan waar jij naar toe connect. Als jij connect naar servers die hier in nederland staan, is er niets aan de hand. Maar als je transatlantisch gaat gamen... Ja, dat is vragen om problemen ;)
dat zou het zijn watn ik ging vanmiddag ff gamen en toen had ik een ping van 25!! voor het eerst in tijden :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9