Toon posts:

DVD of CD branden met foto's en filmpjes van een reis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We zijn pas terug van Australië en hebben meer dan 1 000 digitale foto's en bijna 100 korte avi-filmpjes gemaakt.

We willen deze graag aan onze familie en vrienden laten zien via een DVD of CD. Ik heb al wat gepruld met Ulead DVD pictureshow maar daar zit je vast met je filmpjes. Hebben jullie dit al ooit gedaan? Welke software is dan aan te raden? Graag een combinatie van filmpjes en foto's waarmee je zelf de indeling kan bepalen.

We willen ook graag alles via een DVD-speler afspelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 12:51 ]

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Volgens mij is het mogelijk zowel foto's via een soort diashow, als je filmpjes met behulp van Pinnacle Studio achter elkaar te plakken, eventueel nog met een muziekje op de achtergrond ook.

Verwijderd

Gewoon met nero fikken, hierin in de optie ; Mixed mode CD of CD EXTRA.

Kies deze optie en sleep alle bestanden naar links, klik op de burn ico en klaar = kees

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 12:48:
Gewoon met nero fikken, hierin in de optie ; Mixed mode CD of CD EXTRA.

Kies deze optie en sleep alle bestanden naar links, klik op de burn ico en klaar = kees
Bedoeling is wel dat we alles kunnen afspelen in een DVD-speler. Lukt dit hiermee ook?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
EizoFreak, ik geloof dat het de bedoeling is dat ze op een stand alone DVD speler afgespeeld moeten kunnen worden. Weet niet of dat met jouw optie mogelijk is?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 12:50:
[...]

Bedoeling is wel dat we alles kunnen afspelen in een DVD-speler. Lukt dit hiermee ook?
Je kan het met een DVD-rewritable testen.

Verwijderd

Ja waarvoor zal dit niet lukken , je maakt gewoon er ook een menu bij aan, dat is heel makkelijk , je gooit de cd/cd-r/cd-rw in je dvd spelertje en druk maar op play.

Ik heb meerdere vakantie's zo vroeger op cd-r gezet, tja gebruik nu wel dvd+r past een beetje meer op :9

SuCcEs

edit:
als je geen menu kan aanmaken kan je ook met je AB switchen natuurlijk << / >> Simpel.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 16:16 ]

Pagina: 1