Ik heb hier nu een draadsloos netwerk aangelegd met een ontvanger, een pc zit op het internet met een Ethernet kabel, mijn laptop zou normaal met een draadloze verbinding op het internet moeten zitten. nu dat gaat niet echt goed, vanmorgen eheft het eventjes gewerkt, maar toen ik iets verkeerd instellde heb ik de boel moeten resetten
, als ik pint van de dekstop pc naar de laptop dan krijg ik een verlies van 75 % , ping ik vna laptop naar dekstop dan krijg ik 100 % verlies, als ik van de laptop naar de ontvanger ping krijg ik ook een verlies van 100 %, ik heb een gemiddelde ontvangst dus daar kan het niet aan liggen.
Kijk eens of je een firewall aan hebt staan. Probeer ook eens het proggie network stumbler. Hier kan je zien hoe sterk en welke netwerken er zijn.
ik heb hier een knopje enable firewall and nat services, ik veronderstel dat dat die firewall is, maar als ik dat afzet dan kan ik nergens nog op internet.
Wat ik eigenllijk kan afleiden is: ik krijg wel ene signaal maar ik kan geen verbindig maken met het signaal want ik geraak niet op de setup pagina van de router via het draadloze netwerk. iemand oplossingen?
Wat ik eigenllijk kan afleiden is: ik krijg wel ene signaal maar ik kan geen verbindig maken met het signaal want ik geraak niet op de setup pagina van de router via het draadloze netwerk. iemand oplossingen?