Ik heb een redelijk oude TV met daarop geen Scart aansluiting, maar wel een soort Din-5 (groot, female) plug. Lijkt een beetje op die oude keyboard aansluitingen van XT computers.
Zoiets:
Kan ik daar een laptop met tv-out (s-video) op aansluiten, en wat voor kabel(s) moet ik dan hebben??
In mijn doos vol kabels trof ik o.a. onder andere de volgende rommel aan:
Din-5 male naar 2x tulp male:
<-> 
Din-5 female naar 2x tulp male:
<-> [zoals hierboven]
En verder nog een Din-8 male naar 3x tulp male, 2x tulp male naar 1x tulp female (de onderste van deze) en nog wat troep met serial-9 aansluitingen (misschien nog wel ooit van een MSX casette dinges).
Heb ook een normale s-video kabel, audio kabel, en scart convert blokje om deze beide naar scart om te zetten. Dit is wat ik doorgaans gebruik om hem op een tv met scart aan te sluiten.
Oh ja en op die tv zit ook een normale antenne-aansluiting, maar daar heb ik niet veel aan zeker?
Zoiets:

Kan ik daar een laptop met tv-out (s-video) op aansluiten, en wat voor kabel(s) moet ik dan hebben??
In mijn doos vol kabels trof ik o.a. onder andere de volgende rommel aan:
Din-5 male naar 2x tulp male:
<-> 
Din-5 female naar 2x tulp male:
<-> [zoals hierboven]En verder nog een Din-8 male naar 3x tulp male, 2x tulp male naar 1x tulp female (de onderste van deze) en nog wat troep met serial-9 aansluitingen (misschien nog wel ooit van een MSX casette dinges).
Heb ook een normale s-video kabel, audio kabel, en scart convert blokje om deze beide naar scart om te zetten. Dit is wat ik doorgaans gebruik om hem op een tv met scart aan te sluiten.
Oh ja en op die tv zit ook een normale antenne-aansluiting, maar daar heb ik niet veel aan zeker?