Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Gsm internet access mbv bt via pc in lan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik probeer hier mijn SE k700i met het intenet te laten connecten
via een een BT USB dongle op mijn pc. Deze pc heeft een breedbandverbinding via
een router met @home.

Krijg het niet voor elkaar. Weet niet wat ik op de SE k700i moet instellen.

Ik heb eens op GOT gezocht op dit onderwerp, het zal er wellicht zijn, maar kon het zo snel niet vinden. Ook niet in het grote Se k700i onderwerp volgens mij.

Wie kan me helpen ?

grt
Issei

• tonber
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-09-2021
Je wilt dus neem ik aan je gsm als internetmodem gebruiken.

Eerst moet je GPRS hebben dat is redelijke snelheid moet aangezet worden door je telefoonprovider.

Dan moet je pairen met telefoon en bluetooth.

En dan je bluetooth verbinding op je pc instellen,de meeste providers hebben daar een programmatje voor anders kan het ook handmatig.

Voor onze Genealogie zie www.tonberendsen.com

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-11 23:03
hij probeert om te wappen op zijn gsm dmv een bluetooth verbinding naar zijn pc, welke op internet is aangesloten.
welk bluetooth profiel gebruik je? ik denk dat t alleen kan als je gsm ook network access ondersteunt... mijn t68i ondersteunt dit niet (alleen dialup networking, en dat betekent dat je kan internetten via je pc dmv van een verbinding met je gsm-modem).
waarschijnlijk wordt dat protocol alleen ondersteund door die pocketpc gsm's ed.

[ Voor 26% gewijzigd door jpvk007 op 08-08-2004 12:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik wil inderdaad wappen etc via mijn pc (bt/gateway).
bluetooth profiel ? op de gsm ? eh :X ...verklaar u nader aub.
ik zie alleen bt aan/uit op mijn se k700i..

Issei...

• mrbullet
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik wil ook internetten/wappen met me k700i via de breedbandverbinding op me pc. Is dit mogelijk met bt, dus (k700I)bt -> pc -> internet?

Pana 5j

• mrbullet
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
kick? ;(

Pana 5j

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:26

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Nee, niet mogelijk.

Want je heb hiervoor het bluetooth profiel 'Network Acces' nodig.
De SonyEricsson Pxx0 ondersteund dat wel, maar verder heb ik nog geen normale SonyEricsson telefoon gezien die dit ook nog meer ondersteund. De K700 ondersteund dit ook niet, dus dit zal dan ook niet gaan werken.

offtopic:
Ik denk dat je deze vraag trouwen beter in Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 5 had kunnen stellen. Daar lopen meer mensen rond met ervaring van de K700.
Tevens was je topictitel nou ook niet echt duidelijk dat het gelijk duidelijk was dat het om een K700 gaat, daardoor zullen mensen met ervaring van de K700 hier ook niet gauw komen, en moet je dus lang wachten op een antwoord.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1