RAID 0: Hype or blessing?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:05
In RAID 0: Hype or blessing? hebben de eerste 6 reacties allemaal betrekking op de taal en niet op de inhoud van het artikel zelf.

Dat is toch niet de bedoeling?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Dat is volgens mij ook niet de bedoeling. Discussies over het nut en het bereik van dit artikel horen wmb in Frontpage Algemeen, en als je wat over het taalgebruik kwijt wilt kan je terecht in Spel- en typefoutjes - deel 7 ( O-) ).

Look at it from the bright side: met de eerste reaktie op +0 offtopic (waar ik zojuist twee modpuntjes aan heb gespendeerd) zijn ze alle zes uit het zicht van de gewone lezer.

Die andere reakties zijn ook niet echt verheffend, trouwens: éénmaal flauwe grap en éénmaal artikel niet gelezen. Laten we hopen dat we wat bezoekers van AnandTech en Storage Review krijgen, misschien dat die wat inzichtvoller uit de hoek komen...

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat we bezoekers hebben gehad kun je volgens mij wel zeggen: Vanochtend stond het aantal views ik meen ergens bij de 4000 en nu richting de 45000. Dus ik denk dat iemand het artikeltje ontdekt heeft op SR en AT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
neographikal schreef op 08 augustus 2004 @ 19:04:
Dat we bezoekers hebben gehad kun je volgens mij wel zeggen: Vanochtend stond het aantal views ik meen ergens bij de 4000 en nu richting de 45000. Dus ik denk dat iemand het artikeltje ontdekt heeft op SR en AT :)
Het topic is wel gemeld op het forum van SR, maar nog niet op de site zelf. Geen idee hoeveel reacties dat forumdraadje heeft op dit moment. Linkje niet bij de hand namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Harm schreef op 08 augustus 2004 @ 22:09:
Geen idee hoeveel reacties dat forumdraadje heeft op dit moment. Linkje niet bij de hand namelijk.
Weinig: http://forums.storagereview.net/index.php?showtopic=16484

[ Voor 14% gewijzigd door Rataplan op 09-08-2004 07:32 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

eheh

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/38746/full.gif

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Het draadje moet dus goed in de gaten gehouden worden - d'r staat een hoop offtopic geneuzel in (bijvoorbeeld die discussie over dat T.net gewoon meelift op SR/AT's populariteit om de adverteerders blij te krijgen) dat op 0 moet blijven staan - we willen internationaal wel een béétje een positieve indruk wekken, dacht ik :) Gegeven de inhoudelijke reakties op SR is het trouwens toch al slechte reclame, maar dat is weer een ander verhaal ;)

Verbazend trouwens, dat Hielko daar de discussie aangaat. Een moderatoraccount-verwijzing naar FA kan ook daar geen kwaad, denk ik. Of klets ik dan uit m'n nek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Discussie afgesplitst naar:
opmerkingen over RAID 0-artikel
Pagina: 1