bah, héb je zo'n scroll wieltje op je muis!, werkt ie niet in HomeSite, LiquidFX, Visual Blèhsic, etc. Juist dan zou je er gemak van hebben.
Ik wil hem niet meer kwijt, op school hebben ze dat niet en dan zit ik constant met mn vinger tussen de knppop op zoek naar het wheeltje, als je eenmaal een hebt ben je verslaafd aan het gemak
Scrollwieltjes regeren absoluut. Ook in Homesite.
Dat gevoel van zoeken-nmaar-een-wieltje-op-een-wielloze-muis is mij welbekend; ik ben zo'n beetje de enige in mijn vriendenkring die een scrollmuis heeft. Terwijl die dingen lang niet zoveel kosten.
Kaj.
Dat gevoel van zoeken-nmaar-een-wieltje-op-een-wielloze-muis is mij welbekend; ik ben zo'n beetje de enige in mijn vriendenkring die een scrollmuis heeft. Terwijl die dingen lang niet zoveel kosten.
Kaj.
Zoek 's naar het programmaatje flywheel, als je dat installeert doet het ook in Homesite en zo. Als je je e-mailadres had ingevuld had ik 'm je toegestuurt (is nog geen 200kb)
Ik ben niet nieuwsgierig; ik ben alleen maar benieuwd.
ik wil ook niet meer zonder wel jammer dat ik er nog steeds een moet aanschaffen voor de 350 ( en dan werkt het nog niet onder linux )
.
scroll wheel regeert!!! Heb gewoon een heel goedkoop muisje (target 4d wheel, 29piek) maaar werkt perfect. 3 knoppen en 2 scroll wheeltjes. Deze scroll wheel vind ik beter als m'n vaders dure logitech scroll wheel.
Pagina: 1