Toon posts:

mijn simcity4 cd is kapot

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
geachte mede mensen, ik ben net met mijn lompe bureau stoel over mijn eerste cdtje van mijn simcity 4 spel heen gereden,
nou kan ik mijn spel niet meer opstarten waar ik eigenlijk wel behoorlijk aan verslaaft ben.
mijn vraag is nu dan ook, is hier een no-cd patch voor, want ik wil het graag blijfen spelen en in de winkel is dit spel bijna niet meer tekrijgen.
ik heb al bij yahoo en google een beetje gezocht, maar ik kom met dit alleen maar op rare warez sites terecht waar je in het hondert word gestuurt, ik bied in iedergeval mijn excuses maar aan want volgens mij mog je dit soort dingen niet vragen op t.net form maar dit is nog mijn laaste optie zo PLZ help me

met vriendelijke groet Aquamumu ;(

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Volgens mij mag dat inderdaad niet, dus ik denk dat dit niet zo'n zinnig topic is. :P

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:48

Piggen

Lekker bakkie

Waar je de game kunt downloaden mogen we niet zeggen hier

Maar als je een nieuwe originele cd wilt, kun tegen een lichte vergoeding een nieuwe krijgen van EA (ik dacht dat dat kon iig). Moet je even bellen ofzo.

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Fabrikant opbellen, die sturen je waarschijnlijk voor vergoeding van de verzendkosten een nieuwe CD op.

Verwijderd

ik weet niet of je garantie op cd's krijgt, maar als je dat nog hebt kun je natuurlijk ook terug naar de winkel gaan :)

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:14
mailen naar weetikveel wie dat spel gemaakt heeft en een nieuw CD'tje vragen, misschien moet je verzendkosten betalen (of ze doen het helemaal niet, maar dat heb ik nog niet gezien) en anders uit de budgetbak halen (het ligt daar inderhand wel in toch?) .

sjees man, véél te laat

[ Voor 13% gewijzigd door OnTracK op 07-08-2004 22:58 ]

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-12-2025
dreeke schreef op 07 augustus 2004 @ 22:55:
Volgens mij mag dat inderdaad niet, dus ik denk dat dit niet zo'n zinnig topic is. :P
Volgens mij mag je volgens de nederlandse wet, dus wel een no-cd patch gebruiken indien je de originele versie bezit. Je mag trouwens ook legaal een kopie maken voor eigen gebruik(muziek/games).

Maar of het volgens de tweakers wet mag, weet jij natuurlijk beter. Ik weet twee sites waar je dit vandaan kan halen, maar ik wil wel eerst toestemming van een admin, voordat ik weer allemaal waarschuwingen op mijn nek haal.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Tjeezz man, dat kun je hier niet vragen. Maar hier is ook genoeg te vinden over software als
kazaa, emule, bittorrend en downloaden uit newsgroepen. Daarmee KUN je illegale dingen uitvoeren, dus doe de kennis op en doe het in je eentje... Maar niet rechtstreek hier vragen. Kom op zeg.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 22:54:
in iedergeval mijn excuses maar aan want volgens mij mog je dit soort dingen niet vragen op t.net form maar dit is nog mijn laaste optie zo PLZ help me
:Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.