probleem met mijn hardeschijf :( laptop

Pagina: 1
Acties:

• htg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-01-2025
Ik zit nu dus met het volgende probleem en dat is dat mijn hardeschijf is gecrashed van mijn laptop Ik heb al wat recovery programma's gedraait zonder resultaat. Ik heb diagnostische programma's die zeggen dat sectors niet meer goed zijn.

Drive: ST94019A - 3KW2YH19

Error: 0x12, Ext Error: 0x00, Drive is defective

Dit is met een programma van seagate gebeurd, hier is ook mijn hardeschijf van. Moet het nu met garantie oplossen dus. Ik heb dus een Acer Travelmate 292LMI.

Groeten,

8)

[ Voor 6% gewijzigd door htg op 07-08-2004 22:01 . Reden: firma ff erbij ]

whatever it takes

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
En je vraag is?

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:24
Mja, ok, en wat is nu je probleem juist? :?

• htg
Ik heb deze laptop nog zo kort. Komt dit veel voor met de Acer Travelmate 292LMI ofzoiets? Dus lijkt me dan dat ze allemaal terug gaan via Mail-in. Is dat wel snel en betrouwbaar? save?

>:)

whatever it takes

• Roamor
  • Niet online
Heb je al gezocht op die problemen dan? Had je dan beter van tevoren kunnen doen. Ervan uitgaande dat Mail-In een bedrijf is, check de shop survey in de pricewatch. ;)

• htg
Ik heb deze winkel niet gezien op tweakers.net pricewatch waar ik hem besteld heb. En ja..gezocht voor dit probleem. Lijkt mij niet dat het voorkomt ergens anders.

whatever it takes

• Roamor
  • Niet online
Het lijkt mij dat je niet veel keus hebt. :P Gewoon contact opnemen, probleem uitleggen en kijken wat er gebeurt. Als het binnen de garantie valt, moeten ze hem gewoon vervangen (tenzij ze kunnen aantonen dat je hem zelf moedwillig hebt vernield). Als je nog belangrijke data erop hebt staan, kun je met datarecoveryprogramma's (10x woordwaarde :) ) proberen nog zaken te redden.

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Oké het is heel simpel:

Je belt Acer, en zegt: ik heb hier een nieuwe laptop. De harddisk is dood, dit is door het programma om deze harddisk te testen geconstateerd. (En ik merk het zelf :P )

Ik zou graag mijn laptop rma willen sturen.

Dan zegt acer: Oke meneer, wij sturen vandaag nog DHL langs en u heeft uw laptop over 10 dagen weer terug.

Simpel. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Roberto op 07-08-2004 23:34 ]

• htg
Weet je zeker dat dit het geval is? Want uit eerdere gesprekken met hun blijkt dat hun alleen het produkt op kosten terug sturen. Maar als ik het ook aan hun mag afgeven komt het beter uit! Kan dit ook?

;)

whatever it takes

Pagina: 1