3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Dat ziet er wel interessant uit, iemand die hier meer vanaf weet ? Of het al besteld heeft?
Verwijderd
2 jaar voor maar 1200 minuten vind ik persoonlijk erg mager, zou ik toch beter een goed abo'tje afsluiten bij belzaak.nl ofzo, of hoe die shizzle fizzle ook heet
Kheb zelf 3240 minuten voor 1 jaar, lijkt me toch een stuk aantrekkelijker
Inderdaad, het lijkt heel erg aantrekkelijk; 1200 minuten voor nop maar dat zijn dat ook maar 50 minuten per maand, daar ga je zo overheen. En je krijgt eerst een bedrag op je rekening gestort dat gelijk is aan 2 jaar abbonementskosten. Je blijft dus 2 jaar lang iedere maand weer een deel terug betalen (het gestorte geld heb je toch zo opgemaakt
) Er zijn vaak betere aanbiedingen te vinden, krijg je soms nog een gratis telefoon erbij ook! Hou www.gsmstunter.nl maar in de gaten (op dit moment hebben ze echter niet zo'n goede aanbieding).
Mja eh, ik zie niet het het nut in van tig topics waarin alle lookups van telecomvergelijker.nl worden gepost. Je geeft echt helemaal geen aanleiding tot discussie.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()