Toon posts:

9600 xt met svideo tv out

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heey, Ik heb vanalles al geprobeerd maar krijg mn tv out niet aan de praat.

Ik heb een svideo kabeltje die goed functioneerd en met mx4000 gewoon goed werkt.

heb een 9600 xt van asus

Verwijderd

Wat heb je al geprobeerd. We gaan hier niet raden!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:43
Rechtermuisklik op je bureaublad en kiezen voor 'Eigenschappen'. Ga dan naar 'Instellingen' en kies voor 'Geavanceerd' en ga dan naar het tabblad 'Weergaves'. Hier kun je als het goed is je tv inschakelen..

Zoniet installeer dan eens de Catalyst drivers.

[ Voor 22% gewijzigd door Jaap-Jan op 07-08-2004 21:52 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

Japie_17 schreef op 07 augustus 2004 @ 21:51:
Rechtermuisklik op je bureaublad en kiezen voor 'Eigenschappen'. Ga dan naar 'Instellingen' en kies voor 'Geavanceerd' en ga dan naar het tabblad 'Weergaves'. Hier kun je als het goed is je tv inschakelen..
offtopic:
Dit doe je lijkt mij als eerste :X

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:43
Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 21:52:
[...]

offtopic:
Dit doe je lijkt mij als eerste :X
Tja, 't is gokken, ik weet het. Maar aangezien hij het met z'n MX kaartje wel voor mekaar krijgt (waar dit op een andere plaats zit) lijkt het mij een mogelijkheid. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:14
Hallo kevers,

Eigenlijk verwachten we op GoT wel een iets uitgebreidere topicstart, waar bv. in staat wat je al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen, waar je precies niet meer verder kwam, wat eventuele foutmeldingen waren etc.

Hier kan niemand zo iets mee, daarom is het misschien een goed idee als je Welkom in Software Algemeen: FAQ & Beleid (updated: 19-07) eens doorneemt - daar staat ook een stappenplan in om een goede openingspost te schrijven. Dit topic gaat dus dicht, maar als je met een betere topicstart komt dan mag dat natuurlijk :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.