Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Misschien een touchpad een goed idee ? Die heeft mijn broertje (met een spierziekte) ook gehad. Hij werkt nu overigens met een normale muis (Logitech MX700)
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Mijn broer is spastisch. een Touchpad is te gevoelig. Deze joystick werkt echt als zou oude "ram arcade" joystick. Onverwoestbaar en redelijke tegen druk. Alleen dit kastje zit ertussen, en is nu kapot...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
nope, doet helemaal niks meer, en er zit maar 1 chip in...
Ik heb inmiddels (met hulp van een collega) een oplossing gevonden. Het is een vervanger van het kastje wat ik tot nu toe gebruikt, en bestaat uit wel 1 16F84A chip, 3 weerstanden en een condensator.
Zie hier.
Ik moet hem nog even testen, maar ga er vanuit dat het werkt.
Zie hier.
Ik moet hem nog even testen, maar ga er vanuit dat het werkt.
euh, je beseft wel dat dit ic moet worden geprogrammeerd ?
uhm, ja
Is voor mij ook geen probleem, heb vaker met een microchip PIC gewerkt. Ik ging er ook al vanuit dat het iets op basis van een Atmel of PIC zou worden.
Maar bedankt voor je bezorgtheid.
Is voor mij ook geen probleem, heb vaker met een microchip PIC gewerkt. Ik ging er ook al vanuit dat het iets op basis van een Atmel of PIC zou worden.
Maar bedankt voor je bezorgtheid.
Pagina: 1