THPS2!! hoogste aantal punten voor een jump!

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• blinkymichiel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-12-2022
Wat is jullie hoogste puntenscore voor 1 jump?? was ik wel nieuwsgierig naar...

net 24300 pnt voor een 720 no comply + varial heelflip + mute + inward heelflip+hardflip, in de halfpipe...

met grinden ensow is me max 112 k

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
mijne rond de 90.000 punten
in de geheime ruimte in marseille
wallride+wallie+180 en dat dan een stuk of 15 keer
en uiteindelijk was het toen: iets van 1300 X 13,5 of zo

ik weet niet meer precies hoeveel het was maar wel in die buurt

• blinkymichiel
  • Laatst online: 07-12-2022
geheime ruimte in marseille??? waar waar??? :D

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

Verwijderd

Aan de zijkant is zo'n stukje bos (een aantal bomen althans). Daar staat een paal
die gesteund wordt door een klein paaltje.
Dat kleine paaltje moet je gewoon omver rijden en...voila.
BTW: moet beste truuk? 100.000 ofzo. Ik weet niet meer precies wat ik toen deed. Maar mijn hoogste score voor 1 truuk was iets van 1000000...grinden-manual-grinden-manual-special en ga zo maar door en ondertussen ook nog wat gaps maken.

• dajuan
http://www.sportplanet.com/thps/gameimages/secret.jpg
hier staat een plaatje van de geheime ruimte, hoe je moet komen

kijk maar es

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Ik ook ongeveer 100k in de dubbele pool in Marseille; eindeloos rondjes grind-manual op de pools en hekjes en dan eindigen met een stomp op die crossbar.

Had ook eens iets van 150k maar ging toen pijnlijk op m'n bek op de crossbar :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• dajuan
hehe lkkr

ja in marseille haal je wel de meest aantal punten

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Ehhhhmmmmmm er staat hoogste punten voor een JUMP niet voor een trick in het algemeen. Hoogste van mij was geloof ik iets van 40000 punten, een perfect boneless 900 rocket air. M'n broertje heeft eens met een vette trick dus wel met grinds e.d. meer als 600000 punten gehaald in een keer. Trouwens ook in Marseille.

Verwijderd

Mijn record is 170.000 punten *D in de bijna laatste baan met die fontein. Eigenlijk kan je zo'n beetje oneindig doorgaan door gewoon na elke sprong een wheely te maken (pijltje voor en achter in de lucht)..

Ralph

Verwijderd

Dat is een combo en geen jump(mijn hoogste combo=540.000 ofzo)
Mijn hoogste jump zou ik niet weten ? daar let ik nooit op. Combo's kun je toch wat meer mee scoren.

Verwijderd

Combo 600k..
In 1 jump 100 d8 ik.

• dajuan
hier heb je een plaatje van de secret area in marseille

[img]"http://www.sportplanet.com/thps/gameimages/secret.jpg[/img]

• dajuan
wrom maakt ie nou geen plaatje

wat doe ik nu verkeerd...???

lama
ik heb het al ondekt
nu staat ie er wel

Verwijderd

perfect 720 AIrwalk + kickflip = 45000

• actieman
  • Laatst online: 30-01 16:33
In Skaters Heaven heb je 5 of 6 bankjes op een rij staan, als steeds grind op die bankjes en dan weer over springt naar de volgende (met een paar tricks) kun je heeel makkelijk meer dan 250k aan punten halen.

Voor 1 jump weeknie wat m'n max is...

* actieman heeft wel nog paar vraagjes:

In Chicago (warehouse ofzo) heb je daar nog een geheime ruimte en hoe kom je daar? Is verder vrij kleine (& saaie) level.

Het lukt me niet om te grinden op die vlaggetjes over het zwembad bij de school (california), tips?

Misschien is er ergens een lijst met secret area's?

I’m not like the OTTERS

• dajuan

• IDtenT
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
89k in een sprong. in de bullring =)

Slave of Thieves

• actieman
Op woensdag 27 december 2000 15:49 schreef Juan het volgende:
kijk hier es: http://www.sportplanet.com/thps/guides2.shtml
senks, helaas niet helemaal compleet..

I’m not like the OTTERS

• IceStorm
  • Laatst online: 18-02 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Mijne is net boven de 100k. In Mexico in die halfpipe met een perfect 720 fakie ollie en een heleboel andere zooi + die 2 gaps ;)..

• dajuan
weet jij dan wel een site waar volledige guides staan....???

• duderuud
  • Laatst online: 18-02 21:28

duderuud

Sliden is koel

volgens mij is dat de enige:(

Heb zelf ook niet meer kunnen vinden:(

Motor-Forum.nl

• actieman
nope...

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

Wat wordt bedoeld met Ollie 3 Hydrants:
in het New York level. Ollie weet ik wel, maar Hydrants????????

• KnEuTeR
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

hoe kan je in het spel screenshots maken...:?¿¿¿ printscreen werkt niet...:(

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Verwijderd

en Ollie the Magical Bum (5x) 8-)

Verwijderd

hydrants zijn die paaltjes waar de brandweer hun slangen op aansluiten (woordenboek kan helpen:Z)
de magical bum is die slapende zwerver. als je over hem heen springt gaat ie ergens anders liggen en moet je hem weer gaan zoeken
hoogste score in een jump was btw zo'n 100k, een perfect 720 boneless kickflip madonna over the gap:7

• Acolyte57
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

IGN heeft ook een hele goede guide met complete skatethrough en uitleg van elke gap, maar je moet je wel even registreren voor je kunt bekijken. www.ign.com

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

mijn hoogste combo is 560.000 mijn high score is 1,4 miljoen

en heb de game al uitgespeeld met alle skaters op 100%
dat heeft me trouwens wel een maandje of 3 a 4 bezig gehouden

:)

• UnderFlow
Ollie the hydrants: een hydrant is zo'n rode brandweerpaal zeg maar die staan er in new york drie. Ik geloof vanaf het begin naar voren gaan over de straat en dan zitten er rechts en links een. Staan op de stoep daar moet je overheen springen. Je krijgt een bericht te zien als het klopt de derde zit in het stuk waar aan de zijkant een soort afdak is waar gwerkt wordt als het goed is vanuit het begin omdraaien en dan de andere kant op skaten en dan de bocht om.

Ollie the magic bum (5X): er zijn in venice beach 5 plaatsen waar een groen dekentje ligt en een vuilnisemmer de eerste is meteen bij de start overigens. Op een van die plaatsen ligt een zwerver te pitten daar overheen springen en hij verdwijnt naar de volgende plek met dekentje en vuilnisemmer. Je moet zelf ff de plekken en volgorde zoeken want die weet ik niet precies. Dus dan moet je elke keer over die zwerver heen springen. er wordt ook weer een berichtje gegeven als je het goed doet.

ps: dat ollie gebeuren is soms best precies spring je erover gebeurt er niets je moet dus echt wachten en eventueel opnieuw springen als je het bericht niet hebt.

Verwijderd

thnx ;)

• JJJ
  • Laatst online: 05:06

JJJ

Ik ben een gigantische newbie met dit spel, maar hoe doe je andere moves behalve dmv spatie en pijltjes? welke andere knoppen zijn er?

Verwijderd

ehm ik gebruik zelf een gamepad ZEER aan te raden btw maar je kunt ook de knopen c, v, en b gebruiken meer weet ik ook niet.

• IceStorm
  • Laatst online: 18-02 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb gewoon pijltjes en numeriek stukje gebruikt.. Werkte voor mij goed zat ;)

• UnderFlow
Op een psx controller zitten acht knoppen en die worden alle acht gebruikt in Tony Hawk. Met ander woorden betekend dat, dat er dus buiten de spatie nog 7 knoppen moeten zijn. Een voor te grinden, een om te springen, een voor grab tricks en een voor flip tricks. Dan heb je nog twee knoppen om te draaien in de lucht links en rechtsom (op de psx l1 en r1) en nog twee knoppen om jouw stand op het skatebord te veranderen zoals fakie en nollie (dit zijn de l2 en r2 knoppen op de psx). Maar ik ga d'r vanuit dat je in het optiescherm op zijn minst wel wel wat knoppen zelf in kunt stellen of niet???

• JJJ
  • Laatst online: 05:06

JJJ

Ik zal eens kijken, dank voor jullie hulp :)

• Foxz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

Foxz

343 Guilty Spark

Ehm die van mij iets van 148.000

Perfect 720 UP! UP!! Kickflip (of een andere dat weet ik niet meer precies) AWAY!!! Crossbone Crossbone.

Kicking the darkness 'til it bleeds daylight

Verwijderd

Kijk op deze link !!!

http://www.spelletjesgarnaal.be/specials/thps_les/

Hier staan namelijk asf-filmpjes, in het nederlands gesproken, waarin je stap voor stap alles over Tony Hawk 2 leert, echt helemaal top ! Staan er trouwens ook van allerlei ander games !

Dit fenomeen noemt men de "Kickstart-filmpjes" en zijn beroemd en berucht :)

suc6, l8er 8-)

Verwijderd

Ollie the Hydrants doe je door op die rooie paaltjes te springen waar de brandweer het water uit haalt. Van die brandkranen geloof ik :Z

Verwijderd

30 miljoen, dan wel met perfect balance aan (cheat die je krijgt door het spel met een aantal mannetjes uit te spelen).
Bij de bullring eerst op de vlaggetjes springen, dan verder grinden, kom je op die draden bovenaan, daar blijf je de hele tijd op en neer grinden omdat die draden een soort halve cirkel zijn. Helaas gaat een combo niet verder dan x103.5 bij mij :(

Verwijderd

Die limiet van 103,5 heb ik ook :(

• -=Indigo=-
  • Laatst online: 06:10
Die hydrants zijn van zo'n rode paaltjes die de brandweer gerbruikt (duurde ook ff voordat ik daar achter was).

Die magic bum is een zwerver waar je overheen moet ollie'en en die komt dan steeds ergens anders te liggen dus moet je ff zoeken.

edit:

|:( ik had ff niet gezien dat er nog een vervolg was |:(

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-02 21:21
Hydrants dat zijn brandkranen, die rode dingen waar slangen op aangesloten kunnen worden, en een bum is een zwerver. Hij verplaatst zich de hele tijd.

• dajuan
ja dat weten we nu ook wel
iedereen heeft het onderhand al 20 keer gezegd, dus nu kun ermee kappuh het te zeggen wat ollie the hydrants en ollie de bum zijn
Pagina: 1