Canon EOS 400D + Sigma 17-70
in de geheime ruimte in marseille
wallride+wallie+180 en dat dan een stuk of 15 keer
en uiteindelijk was het toen: iets van 1300 X 13,5 of zo
ik weet niet meer precies hoeveel het was maar wel in die buurt
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
Verwijderd
die gesteund wordt door een klein paaltje.
Dat kleine paaltje moet je gewoon omver rijden en...voila.
BTW: moet beste truuk? 100.000 ofzo. Ik weet niet meer precies wat ik toen deed. Maar mijn hoogste score voor 1 truuk was iets van 1000000...grinden-manual-grinden-manual-special en ga zo maar door en ondertussen ook nog wat gaps maken.
hier staat een plaatje van de geheime ruimte, hoe je moet komen
kijk maar es
Had ook eens iets van 150k maar ging toen pijnlijk op m'n bek op de crossbar
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
ja in marseille haal je wel de meest aantal punten
Verwijderd
Ralph
Verwijderd
Mijn hoogste jump zou ik niet weten ? daar let ik nooit op. Combo's kun je toch wat meer mee scoren.
[img]"http://www.sportplanet.com/thps/gameimages/secret.jpg[/img]
Voor 1 jump weeknie wat m'n max is...
* actieman heeft wel nog paar vraagjes:
In Chicago (warehouse ofzo) heb je daar nog een geheime ruimte en hoe kom je daar? Is verder vrij kleine (& saaie) level.
Het lukt me niet om te grinden op die vlaggetjes over het zwembad bij de school (california), tips?
Misschien is er ergens een lijst met secret area's?
I’m not like the OTTERS
senks, helaas niet helemaal compleet..Op woensdag 27 december 2000 15:49 schreef Juan het volgende:
kijk hier es: http://www.sportplanet.com/thps/guides2.shtml
I’m not like the OTTERS
Heb zelf ook niet meer kunnen vinden:(
Verwijderd
in het New York level. Ollie weet ik wel, maar Hydrants????????
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Verwijderd
de magical bum is die slapende zwerver. als je over hem heen springt gaat ie ergens anders liggen en moet je hem weer gaan zoeken
hoogste score in een jump was btw zo'n 100k, een perfect 720 boneless kickflip madonna over the gap:7
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
en heb de game al uitgespeeld met alle skaters op 100%
dat heeft me trouwens wel een maandje of 3 a 4 bezig gehouden
Ollie the magic bum (5X): er zijn in venice beach 5 plaatsen waar een groen dekentje ligt en een vuilnisemmer de eerste is meteen bij de start overigens. Op een van die plaatsen ligt een zwerver te pitten daar overheen springen en hij verdwijnt naar de volgende plek met dekentje en vuilnisemmer. Je moet zelf ff de plekken en volgorde zoeken want die weet ik niet precies. Dus dan moet je elke keer over die zwerver heen springen. er wordt ook weer een berichtje gegeven als je het goed doet.
ps: dat ollie gebeuren is soms best precies spring je erover gebeurt er niets je moet dus echt wachten en eventueel opnieuw springen als je het bericht niet hebt.
Verwijderd
Perfect 720 UP! UP!! Kickflip (of een andere dat weet ik niet meer precies) AWAY!!! Crossbone Crossbone.
Kicking the darkness 'til it bleeds daylight
Verwijderd
http://www.spelletjesgarnaal.be/specials/thps_les/
Hier staan namelijk asf-filmpjes, in het nederlands gesproken, waarin je stap voor stap alles over Tony Hawk 2 leert, echt helemaal top ! Staan er trouwens ook van allerlei ander games !
Dit fenomeen noemt men de "Kickstart-filmpjes" en zijn beroemd en berucht
suc6, l8er
Verwijderd
Verwijderd
Bij de bullring eerst op de vlaggetjes springen, dan verder grinden, kom je op die draden bovenaan, daar blijf je de hele tijd op en neer grinden omdat die draden een soort halve cirkel zijn. Helaas gaat een combo niet verder dan x103.5 bij mij
Die magic bum is een zwerver waar je overheen moet ollie'en en die komt dan steeds ergens anders te liggen dus moet je ff zoeken.
iedereen heeft het onderhand al 20 keer gezegd, dus nu kun ermee kappuh het te zeggen wat ollie the hydrants en ollie de bum zijn