"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Ja, ik volg die draad ook een beetje, maar vooralsnog valt 'ie mee.
Die troll die je uitdeelde... ik weet niet of dat objectief gezien een troll is. Ik bedoel, deze user heeft kennelijk geen behoefte aan .NET en waarom zou je dat wel willen. Wat is de meerwaarde van .NET behalve dan dat je die verplicht meekrijgt? Deze user gooit het op monopoly-troep en dat zal wel een troll zijn: niet iedereen heeft .NOT nodig.
Die troll die je uitdeelde... ik weet niet of dat objectief gezien een troll is. Ik bedoel, deze user heeft kennelijk geen behoefte aan .NET en waarom zou je dat wel willen. Wat is de meerwaarde van .NET behalve dan dat je die verplicht meekrijgt? Deze user gooit het op monopoly-troep en dat zal wel een troll zijn: niet iedereen heeft .NOT nodig.
Ecteinascidin schreef op 07 augustus 2004 @ 20:44:
Vind ik toch aardig trollerig: suggestie dat MS aan de lopende band rommel uitbrengt en dat je dat verplicht moet installeren (neem dan linuxtis weer gewoon de zoveelste actie van MS om hun eigen rommel door iedereen's strot te duwen...
En als je het over objectiviteit wil hebben moet je natuurlijk geen .NOT schrijven.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.