Windows XP Service Pack 2 bereikt RTM-status - Update

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Topicstarter
Dames en heren medemods,

Zoals gewoonlijk op tweakers.net kunnen een aantal personen op de frontpage bij het lezen van een artikel over een Microsoft produkt weer niet laten om "heerlijk" te flamen of te trollen... en dan doel ik bij de reacties bij dit artikel. :'(

Tijd dus om wat scheve zaken recht te zetten... zo heeft dit personage wegens zijn reactie ("rommel door zijn strot geduwd") van mij reeds een -1 troll ontvangen, terwijl iemand anders m daarvoor naar +2 inzichtvol had gemodereerd.

Als er meer van dat soort types actief zijn heeft het reactie draadje behorende bij dat artikel dus de komende tijd behoorlijk wat aandacht nodig ben ik bang :(

[ Voor 5% gewijzigd door mindcrash op 07-08-2004 19:07 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ja, ik volg die draad ook een beetje, maar vooralsnog valt 'ie mee.
Die troll die je uitdeelde... ik weet niet of dat objectief gezien een troll is. Ik bedoel, deze user heeft kennelijk geen behoefte aan .NET en waarom zou je dat wel willen. Wat is de meerwaarde van .NET behalve dan dat je die verplicht meekrijgt? Deze user gooit het op monopoly-troep en dat zal wel een troll zijn: niet iedereen heeft .NOT nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ecteinascidin schreef op 07 augustus 2004 @ 20:44:
Die troll die je uitdeelde... ik weet niet of dat objectief gezien een troll is. Ik bedoel, deze user heeft kennelijk geen behoefte aan .NET en waarom zou je dat wel willen. Wat is de meerwaarde van .NET behalve dan dat je die verplicht meekrijgt? Deze user gooit het op monopoly-troep en dat zal wel een troll zijn: niet iedereen heeft .NOT nodig.
tis weer gewoon de zoveelste actie van MS om hun eigen rommel door iedereen's strot te duwen...
Vind ik toch aardig trollerig: suggestie dat MS aan de lopende band rommel uitbrengt en dat je dat verplicht moet installeren (neem dan linux ;) - trouwens, van de VB runtimes apart te moeten downloaden werd indertijd ook niet echt iemand blij) voegt, zacht gezegd, weinig toe.

En als je het over objectiviteit wil hebben moet je natuurlijk geen .NOT schrijven.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.