Ground Control 2 laad menu niet

Pagina: 1
Acties:

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Eindelijk heb ik Ground Control 2 origineel dus heb de illegale versie verwijderd en netjes de originele geinstalleerd. Installatie loopt als een zonnetje;geen problemen ... eenmaal klaar met installeren wil ik het spel starten en zie ik wel het logootje van de maker en het introotje maar het menu niet ... hoor wel de muziek maar alleen met zwart scherm.

Ik heb alleen de nieuwste nvidia drivers geinstalleerd op mijn pc en verder niks.

AMD XP 2400+
1024 DDR geheugen
GeForce FX 5900 Ultra
Windows XP Pro + SP1

Wie weet hoe ik dit kan verhelpen ??

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Verwijderd

Schakelt je beeldscherm zichzelf uit / gaat 'ie op standby? Dan kan het zijn dat het spel een te hoge refreshrate vraagt. Dat is dan op te lossen met een refresh rate fix die je kan vinden in FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (25/01/04)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 19:53 ]

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 19:51:
Schakelt je beeldscherm zichzelf uit / gaat 'ie op standby? Dan kan het zijn dat het spel een te hoge refreshrate vraagt. Dat is dan op te lossen met een refresh rate fix die je kan vinden in FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (25/01/04)
Helaas, beeldscherm valt niet uit ofzo .. hij blijft gewoon aan. Je hoort het menu wel enzo maar je ziet totaal niks :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |